Digital Marketing
Digital marketing – o module
Digital Marketing to dynamiczny moduł dla studentów, którzy chcą pogłębić wiedzę i rozwijać umiejętności w dynamicznie rozwijającym się sektorze cyfrowego marketingu. Program ten skupia się na istotnych obszarach takich jak media cyfrowe, strategie marketingu internetowego, innowacyjne technologie oraz efektywne angażowanie cyfrowego konsumenta. Jest on idealny dla tych, którzy aspirują do bycia na czele transformacji cyfrowej, wykorzystując narzędzia automatyzacji i opracowując innowacyjne strategie online dla przedsiębiorstw.
W module szczególny nacisk położony jest na praktyczne aspekty nauki. Studenci mają możliwość zdobycia certyfikatów DIMAQ, potwierdzających ich zrozumienie i umiejętność stosowania Digital Marketingu w rzeczywistym świecie biznesu, pracę w laboratoriach IT oraz analizę rzeczywistych studiów przypadków pochodzących z agencji interaktywnych. Uzyskane umiejętności otwierają drzwi do atrakcyjnych staży i praktyk w firmach partnerskich.
Po ukończeniu tego modułu, studenci będą posiadać kompetencje do projektowania skutecznych strategii e-marketingowych, tworzenia angażujących witryn internetowych, wykorzystywania narzędzi analityki internetowej oraz automatyzowania procesów marketingowych. Ponadto, nabędą umiejętności w zakresie budowania długotrwałych relacji z klientami w przestrzeni online, efektywnego wykorzystywania wybranych systemów CRM oraz zarządzania bazami danych.
Partnerzy modułu
Moduł posiada akredytację DIMAQ
Studia w module Digital marketing przygotują Cię do podejścia do międzynarodowej Certyfikacji DIMAQ. To potwierdzi Twoje zrozumienie kluczowych pojęć z zakresu marketingu internetowego oraz umiejętność efektywnego stosowania wiedzy w praktyce biznesowej.
Twoja ścieżka kształcenia
Aby uzyskać tytuł licencjata musisz zgromadzić co najmniej 182 ECTS.
Na pierwszym roku realizujesz przedmioty obowiązkowe, natomiast już od 3 semestru (czyli 2. roku) sam decydujesz, czego chcesz się uczyć. W jaki sposób? To proste, wybierasz minimum jeden moduł (dawną specjalność), który najbardziej Cię interesuje i idziesz wybraną ścieżką do końca studiów. Jeśli chcesz, to możesz studiować kolejne moduły lub pojedyncze przedmioty – także z innych kierunków.
142 ECTS
Przedmioty obowiązkowe na kierunku Zarządzanie20 ECTS
Moduł:Promocja i social media
20 ECTS
Inne moduły lub przedmioty do wyboru1 Semestr
Egzamin Microsoft 77-725 Word 2016 Core oraz 77-727 Excel 2016 Core. Prowadzi do certyfikatu MOS.
2 Semestr
3 Semestr
4 Semestr
5 Semestr
6 Semestr
Digital marketing – przedmioty w module
Twoja ścieżka kształcenia
Jakie masz dalej opcje?Możesz wybrać moduł przez nas rekomendowany na tej ścieżce
Możesz wybrać moduł z listy, które naszym zdaniem najbardziej pasują
Możesz wybrać inne moduły, również z innych kierunków
Możesz wybrać pojedyncze przedmioty, jeden moduł wystarczy aby uzyskać dyplom na kierunku
Wybierz tę ścieżkę, jeśli chcesz:
zdobyć praktyczne umiejętności w zakresie tworzenia audytów stron internetowych, analizy konkurencji oraz identyfikacji i docierania do właściwej grupy docelowej klientów. Pokażemy Ci, jak opracować skuteczny budżet marketingowy i harmonogram działań, a także jak skonstruować kompleksową strategię e-marketingową
nauczyć się tworzenia i zarządzania kampaniami w Google Ads, w tym: remarketingu, reklamy tekstowej, banerowej, PLA i innych. Przygotujemy Cię do egzaminów certyfikacyjnych Google Ads i Google Analytics. Otrzymasz wiedzę na temat kluczowych wskaźników w marketingu cyfrowym, zrozumiesz terminy takie jak ‘not provided’, ‘not set’, czy wskaźnik odrzuceń
poznać zróżnicowane aspekty i techniki pozycjonowania – lokalnego, e-commerce, klasycznego i międzynarodowego. Zostaniesz wprowadzony w zaawansowane tematy związane z reklamą SEO i SEM oraz poznasz metody pracy stosowane w agencjach interaktywnych, zarówno krajowych, jak i zagranicznych.
opanować podstawy marketingu automation, poprzez praktyczne zastosowanie popularnych narzędzi używanych w agencjach i dużych firmach. Dowiesz się, czym jest lead, jak klasyfikować dane oraz zarządzać procesami sprzedaży.
Na koniec modułu zrealizujesz projekt praktyczny, który zweryfikuje Twoje eksperckie umiejętności i wiedzę z zakresu Digital Marketingu. Dodatkowo, będziesz miał możliwość zdobycia certyfikatu DIMQ (dla chętnych studentów).
Pracuj jako:
Content Producer
Content Manager
Performance Marketing Manager
Social Media Manager
Community Manager
SEO/SEM Specialist
Email Marketing Specialist
UI/UX Designer
Digital Influencer
Digital Marketing Specialist
Dlaczego warto studiować na WSEI?
Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka
Łączenie pracy ze studiami
Azure Dev Tools for Teaching (Microsoft)
Certyfikaty WSEI
#meetupy WSEI z praktykami
Park Technologiczny WSEI
Studia po angielsku
Program Erasmus +
Opinie naszych studentów
Polecam wszystkie zajęcia z Panem Szczyrkiem. Robimy ciekawe projekty i rozwiązujemy case'y, które dają nam sporo do myślenia. Pan Szczyrek ma ogromną wiedzę praktyczną.
Praktyczne podejście dydaktyczne. Możliwość rozwoju w kołach naukowych, współpraca z agencjami marketingowymi, w 90 procentach świetna kadra praktyków.
Najbardziej podoba mi się to, że uczelnia jest nowoczesna i nastawiona na rozwój.
Projektowe podejście do ćwiczeń - przedmioty, na których przez cały semestr realizuje się jeden projekt. Dużo materiałów zajęciowych i prezentacje od wykładowców są dostępne online.
Podoba mi się, że na zarządzaniu kładzie się duży nacisk na rozwijanie umiejętności miękkich, takich jak komunikacja i przywództwo.
Dla mnie najważniejsze jest to, że harmonogram na studiach zaocznych jest tak układany, że łatwo można połączyć pracę z nauką i obecnością na zajęciach.
Anna Ledwoń-Blacha
Opiekun modułu
Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Autorka książki “Strategiczne podejście do działania w social mediach”. Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami oraz psychologicznym podejściem do marketingu.
Jestem opiekunką studiów, na które sama parę lat temu chętnie bym się wybrała. Sam dobór prowadzących to coś, co na pewno wyróżnia te studia. Eksperci z branży, którzy na co dzień pracują na pierwszej linii marketingowego frontu, a jednocześnie wiedzą jak tę wiedzę przekazać. Gwarantuję: będziesz zadowolona_y!
Wykładowcy
Regulamin studiów, §4 pkt. 11:
Warunkiem uruchomienia modułu/ścieżki kształcenia jest minimalna liczba 20 studentów, którzy dokonali wyboru danej ścieżki/modułu. Dodatkowo Dziekan może zdecydować o uruchomieniu modułu/ścieżki pomimo mniejszej liczby chętnych studentów.
Kontakt
Oferta edukacyjna |
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami:
tel. 12 431 18 90 (wew. 3,4)
e-mail: dziekanat@wsei.edu.pl
Освітня пропозиція |
У вас є питання?
Зв’яжіться з нами:
tел.: 12 431 18 90 (вн. 3,4)
е-пошта: dziekanat@wsei.edu.pl
Educational offer |
Do you have any questions?
Contact us:
phone: 12 431 18 90 (ext. 3,4)
e-mail: dziekanat@wsei.edu.pl