Digital Marketing - Studia na WSEI w Krakowie

Digital Marketing

O module

Digital Marketing to moduł, który łączy nowoczesne narzędzia marketingu, tj.: nowe media, cyfrowe technologie, marketing online oraz zarządzanie relacjami z klientami w Internecie.

Moduł oferuje również praktyczne warsztaty i projekty zespołowe, dzięki którym poznasz najnowsze trendy i rozwiązania w marketingu cyfrowym, takie jak: content marketing, social media marketing, influencer marketing, e-mail marketing, SEO, SEM, remarketing i wiele innych.

Jeśli myślisz o zmianie zawodu lub szukasz swojej pierwszej pracy, to powinieneś rozważyć jedną z wielu ofert zatrudnienia w marketingu cyfrowym.

Opiekun modułu:

Veneo
Brave New

U nas wiedzę zdobywasz, biorąc udział
w pasjonujących warsztatach.

Twoja ścieżka kształcenia

Aby uzyskać tytuł licencjata musisz zgromadzić co najmniej 182 ECTS.

Na pierwszym roku realizujesz przedmioty obowiązkowe, natomiast już od 3 semestru (czyli 2. roku) sam decydujesz, czego chcesz się uczyć. W jaki sposób? To proste, wybierasz minimum jeden moduł (dawną specjalność), który najbardziej Cię interesuje i idziesz wybraną ścieżką do końca studiów. Jeśli chcesz, to możesz studiować kolejne moduły lub pojedyncze przedmioty – także z innych kierunków. Wszystkie moduły, które zrealizujesz wyróżnimy na Twoim dyplomie ukończenia studiów.

142 ECTS

Przedmioty obowiązkowe na kierunku Zarządzanie

20 ECTS

Moduł:
Promocja i social media

20 ECTS

Inne moduły lub przedmioty do wyboru

1 Semestr

Wprowadzenie do studiowania
0 ECTS
Na tym przedmiocie dowiesz się, w jaki sposób zorganizować swoje studia, aby były dla Ciebie jak najbardziej owocne. Postaramy się przekazać Ci najistotniejsze informacje na temat tego, jak studiować, na co zwrócić szczególną uwagę, pomożemy Ci wybrać specjalność, studenci wyższych lat podzielą się z Tobą swoimi doświadczeniami a wykładowcy przedstawią oczekiwania.
Obsługa Worda i Excela - Certyfikat
4 ECTS
Zapoznasz się z podstawami edytora Word oraz arkusza kalkulacyjnego Excel. Przedmiot ten przygotowuje do dwóch egzaminów Microsoftu: 77-725 Word oraz 77-727 Excel.

Egzamin Microsoft 77-725 Word 2016 Core oraz 77-727 Excel 2016 Core. Prowadzi do certyfikatu MOS.

Podstawy zarządzania
5 ECTS
Poznasz podstawowe elementy teorii organizacji i zarządzania z uwzględnieniem wewnętrznej i zewnętrznej perspektywy funkcjonowania organizacji oraz podstawowych narzędzi wykorzystywanych w zarządzaniu organizacjami. Zajęcia pomogą Ci wykształcić umiejętności rozpoznania i analizy problemów zarządzania współczesnymi organizacjami. Nauczysz się stosować wybrane metody i techniki planowania, organizowania, motywowania oraz kontrolowania dla potrzeb sprawnego zarządzania organizacją.
Podstawy ekonomii
5 ECTS
Poznasz podstawowe definicje i pojęcia z zakresu ekonomii. Zrozumiesz zależności przyczynowo-skutkowe występujące w ekonomii. Nauczysz się interpretować zjawiska zachodzące we współczesnych gospodarkach w oparciu o mechanizmy i modele ekonomiczne oraz dopasowywać modele ekonomiczne do analizy konkretnych sytuacji gospodarczych.
Podstawy finansów
5 ECTS
Poznasz podstawowe mechanizmy i zasady funkcjonowania systemu finansowego w państwie, a w szczególności systemu bankowego, publicznego systemu finansowego. Dowiesz się na czym polega polityka pieniężna i fiskalna oraz poznasz wybrane rynki finansowe. Nauczysz się wykorzystywać teoretyczną wiedzę z zakresu problematyki finansów, a także pozyskiwać dane do analizowania, oceny i interpretacji procesów oraz zjawisk zachodzących na poznanych rynkach.
Podstawy rachunkowości
5 ECTS
Nauczysz się klasyfikować składniki aktywów i pasywów oraz rozróżniać i klasyfikować przychody i koszty. Zdobędziesz umiejętność ewidencji podstawowych operacji ekwiwalentnych i wynikowych. Będziesz umiał ustalić wynik finansowy organizacji.
Marketing
4 ECTS
Poznasz istotę i naturę marketingu, szczegółowe funkcje marketingu oraz podstawowe narzędzia (ich cechy i własności) wykorzystywane w procesie stosowania marketingu. Będziesz umiał zastosować w praktyce odpowiednie metody i narzędzia analityczne w procesie rozpoznawania otoczenia marketingowego i potencjału marketingowego przedsiębiorstwa.
Wychowanie fizyczne
0 ECTS

2 Semestr

Język angielski
2 ECTS
Podczas tego kursu skoncentrujemy się głównie na przełamywaniu barier w komunikacji. Nauczysz się przygotowywać prace pisemne oraz wystąpienia publiczne co najmniej na poziomie biegłości B2 Europejskiego Systemu opisu Kształcenia Językowego Rady Europy. Usystematyzujesz konstrukcje gramatyczne, poznasz również praktyczne słownictwo z różnych dziedzin życia. Ponadto, będziemy doskonalić Twoje umiejętności rozumienia tekstu czytanego oraz rozumienia ze słuchu.
Socjologia/Politologia
2 ECTS
Socjologia: Poznasz podstawowe pojęcia i terminologię socjologii. Nauczysz się obserwować i oceniać zachodzące zjawiska społeczne oraz formułować opinie wraz z ich uzasadnieniem.
Podstawy prawa
4 ECTS
Zapoznasz się z pojęciami umożliwiającymi analizowanie i rozumienie zjawisk i instytucji prawnych, z zasadami tworzenia i funkcjonowania prawa w Polsce oraz z podstawowymi instytucjami i pojęciami z zakresu cywilnego, administracyjnego, prawa pracy, prawa międzynarodowego, prawa UE. Nabędziesz umiejętności kierowania się zasadami prawa i w konsekwencji wykształcenie postaw owocujących poszanowaniem prawa, tak w życiu prywatnym jak i w działalności zawodowej.
Matematyka
4 ECTS
Poznasz główne pojęcia i twierdzenia z zakresu logiki matematycznej, rachunku różniczkowego i całkowego oraz algebry liniowej ( ze szczególnym uwzględnieniem macierzy i ich charakterystyk liczbowych). Studentom przedstawione zostają również podstawowe zastosowania powyższych informacji teoretycznych do rozwiązywania zagadnień ekonomicznych.
Statystyka opisowa
5 ECTS
Poznasz najczęściej wykorzystywane metody statystyczne. Nabędziesz umiejętność statystycznego opracowywania danych na praktycznych przykładach, z wykorzystaniem współczesnych narzędzi informatycznych - MS Excel (z dodatkiem Analysis Toolpak) oraz R-Studio.
Psychologia
4 ECTS
Poznasz podstawowe pojęcia z zakresu psychologii oraz koncepcje wyjaśniania zachowań ludzkich, będziesz miał możliwość przyswoić wiedzę, potrzebną do zidentyfikowania swoich mocnych i słabych stron. Zapoznasz się z dynamiką procesów grupowych oraz sposobami i stylami funkcjonowania w grupie. Nauczysz się także, jak radzić sobie ze stresem. Dowiesz się, jaka jest rola komunikacji werbalnej i niewerbalnej w życiu codziennym oraz dlaczego sposoby autoprezentacji są tak ważne w relacjach międzyludzkich.
Zarządzanie zasobami ludzkimi
5 ECTS
Poznasz koncepcje funkcjonowania człowieka w organizacji a także modele kierowania ludźmi w kontekście kultury organizacyjnej oraz norm i standardów. Nauczysz się identyfikować (indywidualnie i zespołowo) zjawiska i procesy (obecne i przyszłe) dotyczące pracowników w organizacji oraz w jej otoczeniu.
Procesy informacyjne w zarządzaniu
4 ECTS
Poznasz metody służące zarządzaniu danymi, informacją oraz wiedzą w przedsiębiorstwie. Zaznajomisz się z metodami analizy potrzeb informacyjnych przedsiębiorstwa. Nauczysz się praktycznie wykorzystywać zdobytą wiedzę w trakcie realizacji zadań projektowych.
Wychowanie fizyczne
0 ECTS

3 Semestr

Język angielski
2 ECTS
Podczas tego kursu skoncentrujemy się głównie na przełamywaniu barier w komunikacji. Nauczysz się przygotowywać prace pisemne oraz wystąpienia publiczne co najmniej na poziomie biegłości B2 Europejskiego Systemu opisu Kształcenia Językowego Rady Europy. Usystematyzujesz konstrukcje gramatyczne, poznasz również praktyczne słownictwo z różnych dziedzin życia. Ponadto, będziemy doskonalić Twoje umiejętności rozumienia tekstu czytanego oraz rozumienia ze słuchu.
Prawo gospodarcze, ochrona własności intelektualnej i RODO
5 ECTS
Zdobędziesz wiedzę podstawowych norm prawnych w zakresie prawa gospodarczego, wraz z umiejętnościami dokonania charakteryzacji poszczególnych procesów związanych z prowadzeniem i rejestracją działalności gospodarczej. Nauczysz się docierać do źródeł informacji oraz dokonywać wyboru niezbędnych przepisów normatywnych, by na ich podstawie móc opracować wnioski i pisma procesowe związane z prowadzeniem działalności gospodarczej i ochrony własności intelektualnej oraz używać odpowiednich wzorów pism procesowych
MODUŁ 1
16 ECTS
Praktyka zawodowa 240 godz.
8 ECTS
Dzięki praktyce zawodowej zapoznasz się z procesem zarządzania w przedsiębiorstwie lub instytucjach publicznych. Poznasz wymagania przyszłych pracodawców oraz aspekty etyczne związane z dyscypliną pracy. Zdobędziesz doświadczenia w pracy zespołowej. Dodatkowo praktyka może być również wykorzystana do zbierania materiałów źródłowych umożliwiających przygotowanie pracy dyplomowej.

4 Semestr

Język angielski
2 ECTS
Podczas tego kursu skoncentrujemy się głównie na przełamywaniu barier w komunikacji. Nauczysz się przygotowywać prace pisemne oraz wystąpienia publiczne co najmniej na poziomie biegłości B2 Europejskiego Systemu opisu Kształcenia Językowego Rady Europy. Usystematyzujesz konstrukcje gramatyczne, poznasz również praktyczne słownictwo z różnych dziedzin życia. Ponadto, będziemy doskonalić Twoje umiejętności rozumienia tekstu czytanego oraz rozumienia ze słuchu.
Warsztaty przedsiębiorczości
4 ECTS
Poznasz zasady tworzenia i rozwoju indywidualnej przedsiębiorczości. Nauczysz się prawidłowo posługiwać przepisami i standardami warunkującymi prowadzenie działalności gospodarczej. Nabędziesz umiejętność przygotowania wstępnej koncepcji biznesu a następnie opracowania jej w formie biznes planu. W ramach zajęć warsztatowych z firmy symulacyjnej nauczysz się prowadzić własną firmę.
Komunikacja w zespole międzykulturowym
4 ECTS
Zapoznasz się z istotą komunikacji, jej znaczeniem w budowaniu zespołu, a także wpływem na efektywność jego działań. Zdobędziesz umiejętności związane z: zarządzaniem konfliktami, stosowaniem metod zwiększających efektywność pracy zespołu międzynarodowego (wielokulturowego), udzielaniem informacji zwrotnej rozwojowej i wzmacniającej zgodnie ze standardami, efektywnym prowadzeniem zebrań zespołu, opracowywaniem dokumentów związanych z przepływem informacji podczas realizacji projektu.
Zarządzanie jakością
5 ECTS
Poznasz terminologię i podstawowe pojęcia związane z jakością oraz Nauczysz się zasad tworzenia, wdrażania, doskonalenia i audytowania systemów jakości oraz znaczenia norm i standardów w zarządzaniu jakością.
Badania marketingowe
5 ECTS
Poznasz podstawowe metody prowadzenia badań marketingowych i rynkowych i nauczysz się właściwie interpretować ich wyniki. Posiądziesz umiejętność wykorzystania wyników badań marketingowych do podejmowania lub weryfikowania decyzji.
PROJEKT 1
4 ECTS
Praktyka zawodowa 240 godz.
8 ECTS
Dzięki praktyce zawodowej zapoznasz się z procesem zarządzania w przedsiębiorstwie lub instytucjach publicznych. Poznasz wymagania przyszłych pracodawców oraz aspekty etyczne związane z dyscypliną pracy. Zdobędziesz doświadczenia w pracy zespołowej. Dodatkowo praktyka może być również wykorzystana do zbierania materiałów źródłowych umożliwiających przygotowanie pracy dyplomowej.

5 Semestr

Język angielski
2 ECTS
Podczas tego kursu skoncentrujemy się głównie na przełamywaniu barier w komunikacji. Nauczysz się przygotowywać prace pisemne oraz wystąpienia publiczne co najmniej na poziomie biegłości B2 Europejskiego Systemu opisu Kształcenia Językowego Rady Europy. Usystematyzujesz konstrukcje gramatyczne, poznasz również praktyczne słownictwo z różnych dziedzin życia. Ponadto, będziemy doskonalić Twoje umiejętności rozumienia tekstu czytanego oraz rozumienia ze słuchu.
Zarządzanie w ochronie środowiska
4 ECTS
Nabędziesz wiedzę o przyrodniczych skutkach degradacji środowiska, nauczysz się je przewidywać oraz poznasz regulacje prawne oraz normy serii 14000 dotyczące zarządzania środowiskiem. Zapoznasz się z konwencjami i porozumieniami międzynarodowymi oraz strategiami ochrony środowiska w Unii Europejskiej. Poznasz rozwiązania prawne, finansowe i logistyczne gospodarki odpadami. Pozyskaną wiedzę i umiejętności wykorzystasz w zarządzaniu przedsiębiorstwem i w propagowaniu działań na rzecz zrównoważonego rozwoju.
MODUŁ 2 lub przedmioty do wyboru
16 ECTS
Seminarium dyplomowe
4 ECTS
Celem seminarium licencjackiego jest nabycie przez studenta umiejętności stosowania metod przygotowania pracy naukowej, właściwych na poziomie studiów I stopnia, jak również umiejętności pozyskiwania źródeł wiedzy w zakresie tematyki seminarium i pracy dyplomowej. Kolejnym ważnym celem jest uzyskanie przez studenta umiejętności doboru i zastosowania metod i narzędzi badawczych, umiejętności analizowania i przedstawiania wyników otrzymanych badań oraz logicznej argumentacji, oraz prawidłowego formułowania wniosków.
Praktyka zawodowa 240 godz.
8 ECTS
Dzięki praktyce zawodowej zapoznasz się z procesem zarządzania w przedsiębiorstwie lub instytucjach publicznych. Poznasz wymagania przyszłych pracodawców oraz aspekty etyczne związane z dyscypliną pracy. Zdobędziesz doświadczenia w pracy zespołowej. Dodatkowo praktyka może być również wykorzystana do zbierania materiałów źródłowych umożliwiających przygotowanie pracy dyplomowej.

6 Semestr

Język angielski
2 ECTS
Podczas tego kursu skoncentrujemy się głównie na przełamywaniu barier w komunikacji. Nauczysz się przygotowywać prace pisemne oraz wystąpienia publiczne co najmniej na poziomie biegłości B2 Europejskiego Systemu opisu Kształcenia Językowego Rady Europy. Usystematyzujesz konstrukcje gramatyczne, poznasz również praktyczne słownictwo z różnych dziedzin życia. Ponadto, będziemy doskonalić Twoje umiejętności rozumienia tekstu czytanego oraz rozumienia ze słuchu.
Społeczna odpowiedzialność biznesu
4 ECTS
Zarządzanie projektami
5 ECTS
PROJEKT 2 lub przedmiot do wyboru
4 ECTS
Seminarium dyplomowe
4 ECTS
Celem seminarium licencjackiego jest nabycie przez studenta umiejętności stosowania metod przygotowania pracy naukowej, właściwych na poziomie studiów I stopnia, jak również umiejętności pozyskiwania źródeł wiedzy w zakresie tematyki seminarium i pracy dyplomowej. Kolejnym ważnym celem jest uzyskanie przez studenta umiejętności doboru i zastosowania metod i narzędzi badawczych, umiejętności analizowania i przedstawiania wyników otrzymanych badań oraz logicznej argumentacji, oraz prawidłowego formułowania wniosków.
Praktyka zawodowa 240 godz.
8 ECTS
Dzięki praktyce zawodowej zapoznasz się z procesem zarządzania w przedsiębiorstwie lub instytucjach publicznych. Poznasz wymagania przyszłych pracodawców oraz aspekty etyczne związane z dyscypliną pracy. Zdobędziesz doświadczenia w pracy zespołowej. Dodatkowo praktyka może być również wykorzystana do zbierania materiałów źródłowych umożliwiających przygotowanie pracy dyplomowej.

Przedmioty w module

Planowanie strategiczne w Marketingu Internetowym
4 ECTS
W marketingu internetowym najważniejszym elementem prowadzonej kampanii jest odpowiednia strategia. Nauczysz się tworzyć audyty portali internetowych, przeprowadzać analizę konkurencji oraz dopierać odpowiednio grupę docelową. Wskażemy jak na podstawie poszczególnych elementów stworzyć budżet marketingowy, harmonogram prac oraz finalnie tworzyć zaawansowaną strategię e-marketingową.
Pozycjonowanie lokalne, e-commerce, klasyczne i międzynarodowe
4 ECTS
Poznasz różnice w pozycjonowaniu lokalnym, e-commerce, klasycznym i międzynarodowym. Dowiesz się jakie metody są stosowane w poszczególnych rodzajach pozycjonowania i jak SEO wygląda w agencjach międzynarodowych. Przedstawimy Ci wiele przypadków, poznasz mnóstwo technicznych i zaawansowanych zagadnień związanych z pozycjonowaniem.
Marketing Automation
4 ECTS
Poznasz zasady działania marketing automation na przykładzie najbardziej popularnych narzędzi stosowanych przed agencje oraz duże firmy. Dowiesz się jak czym jest lead, jak segregować dane i jak zarządzać sprzedażą.
Google Ads i Analytics – przygotowanie do certyfikatu
4 ECTS
Poznasz, jak tworzyć kampanie marketingowe w Google Ads, w tym: reklamę tekstową, banerową, video oraz remarketing elastyczny. Dowiesz się również jak mierzyć najważniejsze wskaźniki analityki internetowej w wersji owned, paid i earmed. Przygotujemy Cię do zdania egzaminu Google Analytics w wersjach Universal i GA4.
Projekt
4 ECTS
Projekt integruje w kontekście praktycznym całą wiedzę i umiejętności dostarczone przez kursy eksperckie w ramach wybranego modułu. W ramach projektu zrealizujesz swój własny “realny” projekt, aby potiwerdzić, że zdobyłeś ekspercką wiedzę i umiejętności związane z danym modułem.

Twoja ścieżka kształcenia

Jakie masz dalej opcje?

Możesz wybrać moduł przez nas rekomendowany na tej ścieżce

Możesz wybrać moduł z listy, które naszym zdaniem najbardziej pasują

Możesz wybrać inne moduły, również z innych kierunków

Możesz wybrać pojedyncze przedmioty, jeden moduł wystarczy aby uzyskać dyplom na kierunku

Rozważ następujące możliwości
Marketing Internetowy 1
+
Nowoczesny marketing

Specjalista ds. internetowego marketingu produktów innowacyjnych

Marketing Internetowy 1
+
Zarządzanie sprzedażą

Specjalista ds. e-commerce

Marketing Internetowy 1
+
Marketing Internetowy 2

Specjalista ds. marketingu internetowego

Marketing Internetowy 2 naszym zdaniem najbardziej pasuje do Marketing Internetowy 1. Ponadto, wybierając tą ścieżkę będziesz mieć terminy zajęć zgrane ze sobą. W przypadku wyboru innej ścieżki będziesz musiał sobie sam dopasować takie grupy zajęciowe, które ze sobą nie kolidują.

Wybierz tę ścieżkę, jeśli chcesz:

nauczyć się tworzyć audyty portali internetowych, przeprowadzać analizę konkurencji oraz dobierać grupę docelową klientów. Wskażemy Ci, jak na podstawie poszczególnych elementów strategii sporządzić budżet marketingowy, harmonogram prac oraz finalnie tworzyć zaawansowaną strategię e-marketingową

poznać, jak tworzyć kampanie w Google Ads, w tym: remarketing, reklamę tekstową, banerową, PLA oraz inne. Przygotujemy Cię do Egzaminu Google Ads oraz Google Analytics. Dowiesz się jak mierzyć najważniejsze parametry w DM, wyjaśnimy co oznacza: not provided, not set, wskaźnik odrzuceń

poznać różnice w pozycjonowaniu lokalnym, e-commerce, klasycznym i międzynarodowym. Przedstawimy Ci zaawansowane zagadnienia związane z reklamą SEO i SEM oraz metody pracy, stosowane w agencjach interaktywnych – krajowych oraz zagranicznych

nauczyć się zasad działania marketing automation, na przykładzie najbardziej popularnych narzędzi stosowanych przez agencje oraz duże firmy. Dowiesz się czym jest lead, jak klasyfikować dane i jak zarządzać sprzedażą

Na zakończenie modułu wykonasz praktyczny projekt, który potwierdzi, że zdobyłeś ekspercką wiedzę i umiejętności związane z modułem DM. Dodatkowo otrzymasz możliwość podejścia do certyfikowanych egzaminów Google oraz PARP:

Google: Google Analytics dla początkujących oraz dla zaawansowanych (wybranych studentów); Podstawy Menedżera tagów Google; Google Ads z reklamy w sieci reklamowej;

PARP: Marketing internetowy dla zaawansowanych; Komunikacja marketingowa.

Praca dla Ciebie:

Content Producer

Content Manager

Performance Marketing Manager

Social Media Manager

Community Manager

SEO/SEM Specialist

Email Marketing Specialist

UI/UX Designer

Digital Influencer

Digital Marketing Specialist

Dlaczego warto?

Certyfikat, który się liczy

Dzięki modułowi przygotujesz się do uzyskania międzynarodowego certyfikatu Google, który będzie się liczył zarówno na polskim rynku, jak i zagranicznym.

Praktyczne zajęcia

Zajęcia mają wymiar głównie praktyczny. Poznasz inspirujące case study, nauczysz się korzystać z profesjonalnych narzędzi i przygotujesz się do pracy w e-marketingu.

Spotkania z praktykami

Będziesz uczestniczyć w ciekawych spotkaniach z praktykami zajmującymi się profesjonalnie Digital Marketingiem.

Ryszard Ćwiertniak

dr inż. Ryszard Ćwiertniak

Doktor nauk społecznych w zakresie nauk o zarządzaniu i jakości, inżynier elektronik, pasjonat zwinnych metod projektowania, w tym Design Thinking i Scrum.

Opinia o module

Zajęcia, które prowadzę, to skuteczne połączenie wiedzy oraz praktyki projektowej w Digital Marketingu. W tej chwili, gdy rynek jest cyfrowy, funkcje marketingu integrują się z każdą dziedziną działalności biznesowej, zmieniając istotnie sposób, w jaki przedsiębiorstwa komunikują się z klientami i prezentują im swoją ofertę. Jeśli zatem polskie przedsiębiorstwa nie będą potrafiły wdrożyć strategii marketingu cyfrowego na coraz bardziej rozwijającym się rynku, również globalnym, to nie będą w stanie skutecznie konkurować z innymi podmiotami w branży.

Podczas zajęć DM poznasz, jak dotrzeć do klientów tam, gdzie spędzają swój czas, co robią Twoi konkurenci, jak rywalizować z korporacjami (większymi przedsiębiorstwami), jak dotrzeć do klientów, jak monitorować kampanie i optymalizować je w celu uzyskania lepszych wyników, jak uzyskać optymalny zwrot z inwestycji (ROI).

Regulamin studiów, §4 pkt. 11:

Warunkiem uruchomienia modułu/ścieżki kształcenia jest minimalna liczba 20 studentów, którzy dokonali wyboru danej ścieżki/modułu. Dodatkowo Dziekan może zdecydować o uruchomieniu modułu/ścieżki pomimo mniejszej liczby chętnych studentów.  

Skip to content