Nowoczesny marketing (Hi-Tech) - Studia na WSEI w Krakowie

Nowoczesny marketing (Hi-Tech)

O module

Moduł HI-TECH marketing skierowany jest do osób poważnie rozważających karierę w profesjonalnym marketingu i chcących poznać zaawansowane narzędzia w zarządzaniu nim. W ramach tego modułu studenci poznają specyfikę marketingu produktów Hi-TECH oraz działalności na rynku globalnym. Nauczą się zintegrowanego podejścia do komunikacji marketingowej oraz pracy z zaawansowanymi technologiami marketingowymi wykorzystywanymi do komunikacji i relacji z klientami.

To idealny wybór dla studentów, którzy chcą umieć przygotować kampanię promocyjną z wykorzystaniem nowoczesnych mediów, tworzyć skuteczne strategie zaawansowanych technologicznie produktów i pracować w międzynarodowym środowisku.

Opiekun modułu:

Przyjdź i czuj się swobodnie.
Zobacz, jak dbamy o partnerskie relacje ze studentem.

Twoja ścieżka kształcenia

Aby uzyskać tytuł licencjata musisz zgromadzić co najmniej 184 ECTS.

Na pierwszym roku realizujesz przedmioty obowiązkowe, natomiast już od 3 semestru (czyli 2. roku) sam decydujesz, czego chcesz się uczyć. W jaki sposób? To proste, wybierasz minimum jeden moduł (dawną specjalność), który najbardziej Cię interesuje i idziesz wybraną ścieżką do końca studiów. Jeśli chcesz, to możesz studiować kolejne moduły lub pojedyncze przedmioty – także z innych kierunków. Wszystkie moduły, które zrealizujesz, wyróżnimy na Twoim dyplomie ukończenia studiów.

134 ECTS

Przedmioty obowiązkowe na kierunku Zarządzanie

25 ECTS

Moduł:
Nowoczesny marketing (Hi-Tech)

25 ECTS

Inne moduły lub przedmioty do wyboru

1 Semestr

Podstawy obsługi Word i Excel - Certyfikat
4 ECTS
Zapoznasz się z podstawami edytora Word oraz arkusza kalkulacyjnego Excel. Przedmiot ten przygotowuje do dwóch egzaminów Microsoftu: 77-725 Word oraz 77-727 Excel.

Egzamin Microsoft 77-725 Word 2016 Core oraz 77-727 Excel 2016 Core. Prowadzi do certyfikatu MOS.

Podstawy ekonomii
5 ECTS
Poznasz podstawowe definicje i pojęcia z zakresu ekonomii. Zrozumiesz zależności przyczynowo-skutkowe występujące w ekonomii. Nauczysz się interpretować zjawiska zachodzące we współczesnych gospodarkach w oparciu o mechanizmy i modele ekonomiczne oraz dopasowywać modele ekonomiczne do analizy konkretnych sytuacji gospodarczych.
Podstawy zarządzania
5 ECTS
Poznasz podstawowe elementy teorii organizacji i zarządzania z uwzględnieniem wewnętrznej i zewnętrznej perspektywy funkcjonowania organizacji oraz podstawowych narzędzi wykorzystywanych w zarządzaniu organizacjami. Zajęcia pomogą Ci wykształcić umiejętności rozpoznania i analizy problemów zarządzania współczesnymi organizacjami. Nauczysz się stosować wybrane metody i techniki planowania, organizowania, motywowania oraz kontrolowania dla potrzeb sprawnego zarządzania organizacją.
Wprowadzenie do studiowania
0 ECTS
Na tym przedmiocie dowiesz się, w jaki sposób zorganizować swoje studia, aby były dla Ciebie jak najbardziej owocne. Postaramy się przekazać Ci najistotniejsze informacje na temat tego, jak studiować, na co zwrócić szczególną uwagę, pomożemy Ci wybrać specjalność, studenci wyższych lat podzielą się z Tobą swoimi doświadczeniami a wykładowcy przedstawią oczekiwania.
Marketing
4 ECTS
Poznasz istotę i naturę marketingu, szczegółowe funkcje marketingu oraz podstawowe narzędzia (ich cechy i własności) wykorzystywane w procesie stosowania marketingu. Będziesz umiał zastosować w praktyce odpowiednie metody i narzędzia analityczne w procesie rozpoznawania otoczenia marketingowego i potencjału marketingowego przedsiębiorstwa.
Podstawy finansów
5 ECTS
Poznasz podstawowe mechanizmy i zasady funkcjonowania systemu finansowego w państwie, a w szczególności systemu bankowego, publicznego systemu finansowego. Dowiesz się na czym polega polityka pieniężna i fiskalna oraz poznasz wybrane rynki finansowe. Nauczysz się wykorzystywać teoretyczną wiedzę z zakresu problematyki finansów, a także pozyskiwać dane do analizowania, oceny i interpretacji procesów oraz zjawisk zachodzących na poznanych rynkach.
Podstawy rachunkowości
5 ECTS
Nauczysz się klasyfikować składniki aktywów i pasywów oraz rozróżniać i klasyfikować przychody i koszty. Zdobędziesz umiejętność ewidencji podstawowych operacji ekwiwalentnych i wynikowych. Będziesz umiał ustalić wynik finansowy organizacji.
Wychowanie fizyczne
0 ECTS

2 Semestr

Psychologia
4 ECTS
Poznasz podstawowe pojęcia z zakresu psychologii oraz koncepcje wyjaśniania zachowań ludzkich, będziesz miał możliwość przyswoić wiedzę, potrzebną do zidentyfikowania swoich mocnych i słabych stron. Zapoznasz się z dynamiką procesów grupowych oraz sposobami i stylami funkcjonowania w grupie. Nauczysz się także, jak radzić sobie ze stresem. Dowiesz się, jaka jest rola komunikacji werbalnej i niewerbalnej w życiu codziennym oraz dlaczego sposoby autoprezentacji są tak ważne w relacjach międzyludzkich.
Statystyka opisowa
5 ECTS
Poznasz najczęściej wykorzystywane metody statystyczne. Nabędziesz umiejętność statystycznego opracowywania danych na praktycznych przykładach, z wykorzystaniem współczesnych narzędzi informatycznych - MS Excel (z dodatkiem Analysis Toolpak) oraz R-Studio.
Język angielski
2 ECTS
Podczas tego kursu skoncentrujemy się głównie na przełamywaniu barier w komunikacji. Nauczysz się przygotowywać prace pisemne oraz wystąpienia publiczne co najmniej na poziomie biegłości B2 Europejskiego Systemu opisu Kształcenia Językowego Rady Europy. Usystematyzujesz konstrukcje gramatyczne, poznasz również praktyczne słownictwo z różnych dziedzin życia. Ponadto, będziemy doskonalić Twoje umiejętności rozumienia tekstu czytanego oraz rozumienia ze słuchu.
Matematyka
4 ECTS
Poznasz główne pojęcia i twierdzenia z zakresu logiki matematycznej, rachunku różniczkowego i całkowego oraz algebry liniowej ( ze szczególnym uwzględnieniem macierzy i ich charakterystyk liczbowych). Studentom przedstawione zostają również podstawowe zastosowania powyższych informacji teoretycznych do rozwiązywania zagadnień ekonomicznych.
Zarządzanie zasobami ludzkimi
5 ECTS
Poznasz koncepcje funkcjonowania człowieka w organizacji a także modele kierowania ludźmi w kontekście kultury organizacyjnej oraz norm i standardów. Nauczysz się identyfikować (indywidualnie i zespołowo) zjawiska i procesy (obecne i przyszłe) dotyczące pracowników w organizacji oraz w jej otoczeniu.
Procesy informacyjne w zarządzaniu
4 ECTS
Poznasz metody służące zarządzaniu danymi, informacją oraz wiedzą w przedsiębiorstwie. Zaznajomisz się z metodami analizy potrzeb informacyjnych przedsiębiorstwa. Nauczysz się praktycznie wykorzystywać zdobytą wiedzę w trakcie realizacji zadań projektowych.
Podstawy prawa
4 ECTS
Zapoznasz się z pojęciami umożliwiającymi analizowanie i rozumienie zjawisk i instytucji prawnych, z zasadami tworzenia i funkcjonowania prawa w Polsce oraz z podstawowymi instytucjami i pojęciami z zakresu cywilnego, administracyjnego, prawa pracy, prawa międzynarodowego, prawa UE. Nabędziesz umiejętności kierowania się zasadami prawa i w konsekwencji wykształcenie postaw owocujących poszanowaniem prawa, tak w życiu prywatnym jak i w działalności zawodowej.
Wychowanie fizyczne
0 ECTS
Socjologia/Politologia
2 ECTS
Socjologia: Poznasz podstawowe pojęcia i terminologię socjologii. Nauczysz się obserwować i oceniać zachodzące zjawiska społeczne oraz formułować opinie wraz z ich uzasadnieniem.

3 Semestr

Język angielski
2 ECTS
Podczas tego kursu skoncentrujemy się głównie na przełamywaniu barier w komunikacji. Nauczysz się przygotowywać prace pisemne oraz wystąpienia publiczne co najmniej na poziomie biegłości B2 Europejskiego Systemu opisu Kształcenia Językowego Rady Europy. Usystematyzujesz konstrukcje gramatyczne, poznasz również praktyczne słownictwo z różnych dziedzin życia. Ponadto, będziemy doskonalić Twoje umiejętności rozumienia tekstu czytanego oraz rozumienia ze słuchu.
Społeczna odpowiedzialność biznesu
4 ECTS
Celem przedmiotu jest kształtowanie kompetencji społecznych, głównie związanych z pracą w sferze gospodarki w oparciu o zasady społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. Zrozumiesz istotę społecznej odpowiedzialności biznesu oraz jej znaczenie w relacjach z interesariuszami organizacji. Nauczysz się jak w praktyce oceniać i rozwiązywać typowe dylematy w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu.
Praktyka zawodowa 240 godz.
0 ECTS
Dzięki praktyce zawodowej zapoznasz się z procesem zarządzania w przedsiębiorstwie lub instytucjach publicznych. Poznasz wymagania przyszłych pracodawców oraz aspekty etyczne związane z dyscypliną pracy. Zdobędziesz doświadczenia w pracy zespołowej. Dodatkowo praktyka może być również wykorzystana do zbierania materiałów źródłowych umożliwiających przygotowanie pracy dyplomowej.
Prawo gospodarcze, ochrona własności intelektualnej i RODO
5 ECTS
Zdobędziesz wiedzę podstawowych norm prawnych w zakresie prawa gospodarczego, wraz z umiejętnościami dokonania charakteryzacji poszczególnych procesów związanych z prowadzeniem i rejestracją działalności gospodarczej. Nauczysz się docierać do źródeł informacji oraz dokonywać wyboru niezbędnych przepisów normatywnych, by na ich podstawie móc opracować wnioski i pisma procesowe związane z prowadzeniem działalności gospodarczej i ochrony własności intelektualnej oraz używać odpowiednich wzorów pism procesowych

4 Semestr

Język angielski
2 ECTS
Podczas tego kursu skoncentrujemy się głównie na przełamywaniu barier w komunikacji. Nauczysz się przygotowywać prace pisemne oraz wystąpienia publiczne co najmniej na poziomie biegłości B2 Europejskiego Systemu opisu Kształcenia Językowego Rady Europy. Usystematyzujesz konstrukcje gramatyczne, poznasz również praktyczne słownictwo z różnych dziedzin życia. Ponadto, będziemy doskonalić Twoje umiejętności rozumienia tekstu czytanego oraz rozumienia ze słuchu.
Zarządzanie projektami
5 ECTS
Zapoznasz się z podstawowymi metodami, narzędziami i procedurami w zakresie zarządzania projektami. Nauczysz się planować, organizować i realizować małe projekty oraz dokonywać oceny proponowanych rozwiązań wykorzystując wiedzę z zakresu zarządzania i dyscyplin pokrewnych.
Badania marketingowe
5 ECTS
Poznasz podstawowe metody prowadzenia badań marketingowych i rynkowych i nauczysz się właściwie interpretować ich wyniki. Posiądziesz umiejętność wykorzystania wyników badań marketingowych do podejmowania lub weryfikowania decyzji.
Warsztaty przedsiębiorczości
4 ECTS
Poznasz zasady tworzenia i rozwoju indywidualnej przedsiębiorczości. Nauczysz się prawidłowo posługiwać przepisami i standardami warunkującymi prowadzenie działalności gospodarczej. Nabędziesz umiejętność przygotowania wstępnej koncepcji biznesu a następnie opracowania jej w formie biznes planu. W ramach zajęć warsztatowych z firmy symulacyjnej nauczysz się prowadzić własną firmę.
Zarządzanie jakością
5 ECTS
Poznasz terminologię i podstawowe pojęcia związane z jakością oraz Nauczysz się zasad tworzenia, wdrażania, doskonalenia i audytowania systemów jakości oraz znaczenia norm i standardów w zarządzaniu jakością.
Komunikacja w zespole międzykulturowym
4 ECTS
Zapoznasz się z istotą komunikacji, jej znaczeniem w budowaniu zespołu, a także wpływem na efektywność jego działań. Zdobędziesz umiejętności związane z: zarządzaniem konfliktami, stosowaniem metod zwiększających efektywność pracy zespołu międzynarodowego (wielokulturowego), udzielaniem informacji zwrotnej rozwojowej i wzmacniającej zgodnie ze standardami, efektywnym prowadzeniem zebrań zespołu, opracowywaniem dokumentów związanych z przepływem informacji podczas realizacji projektu.
Praktyka zawodowa 240 godz.
0 ECTS
Dzięki praktyce zawodowej zapoznasz się z procesem zarządzania w przedsiębiorstwie lub instytucjach publicznych. Poznasz wymagania przyszłych pracodawców oraz aspekty etyczne związane z dyscypliną pracy. Zdobędziesz doświadczenia w pracy zespołowej. Dodatkowo praktyka może być również wykorzystana do zbierania materiałów źródłowych umożliwiających przygotowanie pracy dyplomowej.

5 Semestr

Język angielski
2 ECTS
Podczas tego kursu skoncentrujemy się głównie na przełamywaniu barier w komunikacji. Nauczysz się przygotowywać prace pisemne oraz wystąpienia publiczne co najmniej na poziomie biegłości B2 Europejskiego Systemu opisu Kształcenia Językowego Rady Europy. Usystematyzujesz konstrukcje gramatyczne, poznasz również praktyczne słownictwo z różnych dziedzin życia. Ponadto, będziemy doskonalić Twoje umiejętności rozumienia tekstu czytanego oraz rozumienia ze słuchu.
Zarządzanie w ochronie środowiska
4 ECTS
Nabędziesz wiedzę o przyrodniczych skutkach degradacji środowiska, nauczysz się je przewidywać oraz poznasz regulacje prawne oraz normy serii 14000 dotyczące zarządzania środowiskiem. Zapoznasz się z konwencjami i porozumieniami międzynarodowymi oraz strategiami ochrony środowiska w Unii Europejskiej. Poznasz rozwiązania prawne, finansowe i logistyczne gospodarki odpadami. Pozyskaną wiedzę i umiejętności wykorzystasz w zarządzaniu przedsiębiorstwem i w propagowaniu działań na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Praktyka zawodowa 240 godz.
0 ECTS
Dzięki praktyce zawodowej zapoznasz się z procesem zarządzania w przedsiębiorstwie lub instytucjach publicznych. Poznasz wymagania przyszłych pracodawców oraz aspekty etyczne związane z dyscypliną pracy. Zdobędziesz doświadczenia w pracy zespołowej. Dodatkowo praktyka może być również wykorzystana do zbierania materiałów źródłowych umożliwiających przygotowanie pracy dyplomowej.
Seminarium dyplomowe
4 ECTS
Celem seminarium licencjackiego jest nabycie przez studenta umiejętności stosowania metod przygotowania pracy naukowej, właściwych na poziomie studiów I stopnia, jak również umiejętności pozyskiwania źródeł wiedzy w zakresie tematyki seminarium i pracy dyplomowej. Kolejnym ważnym celem jest uzyskanie przez studenta umiejętności doboru i zastosowania metod i narzędzi badawczych, umiejętności analizowania i przedstawiania wyników otrzymanych badań oraz logicznej argumentacji, oraz prawidłowego formułowania wniosków.

6 Semestr

Język angielski
2 ECTS
Podczas tego kursu skoncentrujemy się głównie na przełamywaniu barier w komunikacji. Nauczysz się przygotowywać prace pisemne oraz wystąpienia publiczne co najmniej na poziomie biegłości B2 Europejskiego Systemu opisu Kształcenia Językowego Rady Europy. Usystematyzujesz konstrukcje gramatyczne, poznasz również praktyczne słownictwo z różnych dziedzin życia. Ponadto, będziemy doskonalić Twoje umiejętności rozumienia tekstu czytanego oraz rozumienia ze słuchu.
Praktyka zawodowa 240 godz.
24 ECTS
Dzięki praktyce zawodowej zapoznasz się z procesem zarządzania w przedsiębiorstwie lub instytucjach publicznych. Poznasz wymagania przyszłych pracodawców oraz aspekty etyczne związane z dyscypliną pracy. Zdobędziesz doświadczenia w pracy zespołowej. Dodatkowo praktyka może być również wykorzystana do zbierania materiałów źródłowych umożliwiających przygotowanie pracy dyplomowej.
Seminarium dyplomowe
4 ECTS
Celem seminarium licencjackiego jest nabycie przez studenta umiejętności stosowania metod przygotowania pracy naukowej, właściwych na poziomie studiów I stopnia, jak również umiejętności pozyskiwania źródeł wiedzy w zakresie tematyki seminarium i pracy dyplomowej. Kolejnym ważnym celem jest uzyskanie przez studenta umiejętności doboru i zastosowania metod i narzędzi badawczych, umiejętności analizowania i przedstawiania wyników otrzymanych badań oraz logicznej argumentacji, oraz prawidłowego formułowania wniosków.

Przedmioty w module

Zarządzanie marketingiem produktów innowacyjnych
5 ECTS
Zarzadzanie marketingiem produktów innowacyjnych zaczyna się na długo przed pojawieniem się danego produktu w sprzedaży. Sukces innowacji zależy od tego jak dobrze rozumieliśmy klienta oraz jak dobrze potrafimy poprowadzić klienta przez proces zmiany przekonań, przyzwyczajeń i oczekiwań. Tworzenie, promowanie i oferowanie na rynku produktów innowacyjnych wymaga zrozumienia natury innowacji, wartości dla klienta oraz procesu akceptacji nowości przez rynek.
Technologie marketingowe
5 ECTS
„Must-know” dla wszystkich zainteresowanych karierą w marketingu. Podczas zajęć zapoznasz się z najnowszymi narzędziami, które marketingowcy wykorzystują obecnie do planowania, implementowania i kontrolowania działań marketingowych. Dowiesz się o narzędziach używanych przez współczesnych marketingowców do koordynowania działań online i offline, zarządzania doświadczeniami klientów i dostosowywania relacji z klientami. Dowiesz się między innymi, jak AR / VR, AI, data science kształtują dzisiejsze działania marketingowe.
Marketing międzynarodowy
5 ECTS
To wszystkie działania marketingowe przedsiębiorstwa, realizowane w ramach jego aktywności gospodarczej poza i ponad politycznymi granicami własnego kraju. Dowiesz się zatem m.in. jak analizować rynki zagraniczne, jakie czynniki wpływają na decyzję o sprzedaży, jak realizować strategię komunikacyjną w środowiskach odmiennych kulturowo, jak wdrażać strategię marketingową, której celem jest wejście z produktem na rynek zagraniczny.
Zintegrowana komunikacja marketingowa
5 ECTS
Podczas zajęć nauczysz się wdrażać zasady i praktyki komunikacji marketingowej, wykorzystując narzędzia komunikacji marketingowej i zarządzania komunikacją marketingową w sposób zintegrowany. Szczegółowe zagadnienia omawiane w ramach zajęć obejmują: role zintegrowanej komunikacji marketingowej w zarządzaniu relacjami z klientami i budowania dla nich wartości; wybrane aspekty zachowań konsumentów; proces komunikacji, marka, cele i narzedzia promocji, strategia kreatywna, planowanie i strategia medialna, marketing bezpośredni, promocje sprzedaży, PR, i sprzedaż osobista.
Projekt
5 ECTS
Projekt integruje w kontekście praktycznym całą wiedzę i umiejętności dostarczone przez kursy eksperckie w ramach wybranego modułu. W ramach projektu zrealizujesz swój własny "realny" projekt, aby potiwerdzić, że zdobyłeś ekspercką wiedzę i umiejętności związane z danym modułem.

Twoja ścieżka kształcenia

Jakie masz dalej opcje?

Możesz wybrać moduł przez nas rekomendowany na tej ścieżce

Możesz wybrać moduł z listy, które naszym zdaniem najbardziej pasują

Możesz wybrać inne moduły, również z innych kierunków

Możesz wybrać pojedyncze przedmioty, jeden moduł wystarczy aby uzyskać dyplom na kierunku

Rozważ następujące możliwości
Marketing Internetowy 1
+
Nowoczesny marketing

Specjalista ds. internetowego marketingu produktów innowacyjnych

Nowoczesny marketing
+
Zarządzanie sprzedażą

Specjalista ds. marketingu i sprzedaży produktów innowacyjnych

Projektowanie innowacji
+
Nowoczesny marketing

Projektant innowacyjnych produktów i usług

Projektowanie innowacji lub Zarządzanie sprzedażą naszym zdaniem najbardziej pasuje do Nowoczesny marketing. Ponadto, wybierając tą ścieżkę będziesz mieć terminy zajęć zgrane ze sobą. W przypadku wyboru innej ścieżki będziesz musiał sobie sam dopasować takie grupy zajęciowe, które ze sobą nie kolidują.

dr Przemysław Stach

Doktor ekonomii z zakresu nauk o zarządzaniu (Akademia Ekonomiczna w Krakowie), konsultant w firmie Factor Consulting.

Rekomendacja koordynatora modułu

Marketing jest dzisiaj ważniejszy niż kiedykolwiek w historii. Jak przebić się z ofertą przez gąszcz produktów i usług? Jak zrozumieć motywacje klientów? Co zrobić, aby zachwycić klienta i zatrzymać go na dłużej? Podejmij wyzwanie i zdobądź wiedzę marketingową. Zostań ekspertem od zarządzania sercami i umysłami nabywców.

Skip to content