Kursy

Wprowadzenie do IT

W tym module wprowadzimy Cię w 3 światy programowania. Pierwszy to świat danych. Poznasz zasady budowy relacyjnej bazy danych. Poznasz techniki pobierania oraz manipulowania danymi. Drugi świat to logika biznesowa. Nauczysz się podstaw języka obiektowego C#. Trzeci świat to wizualizacja. Nauczysz się projektować intuicyjny interfejs aplikacji. Poznasz też podstawy języka HTML, Javascript oraz CSS.

Biorąc udział w tym module, dowiesz się, czy programowanie jest dla Ciebie oraz który obszar programowania w Twoim przypadku należy rozwijać: Back-end, Front-end, czy Business Intelligence Development.

Dla kogo?

Moduł wprowadzenie do IT projektowaliśmy tak, aby osiągnąć satysfakcjonujące rezultaty niezależnie od Twojego podstawowego wykształcenia. Jeżeli jesteś informatykiem, oczywiście będzie Ci zdecydowanie łatwiej. Ale nie jest to wymóg! Liczy się przede wszystkim pasja do technologii, pracowitość, umiejętność logicznego myślenia.

Ten moduł jest dla osób, które chcą sprawdzić, czy programowanie jest „dla mnie”. Zarekomendujemy Ci, co  dalej zrobić jeżeli będziemy widzieć w Tobie potencjał, chęć do pracy. Jeżeli Tobie się spodoba i będziesz czuł że to dobry moment, aby wystartować i dać z siebie 200% – poradzisz sobie jako programista/ka.

Tego Cię nauczymy

  • Wprowadzenie do baz danych (40h)
    Poznasz budowę, proces projektowania i sposoby implementacji baz danych.
    Nauczysz się podstaw języka SQL oraz zapoznasz się z zagadnieniami związanymi z bezpieczeństwem baz danych, indeksami, normalizacją.
  • Wprowadzenie do programowania (40h)
    Poznasz podstawowe zasady programowania komputerów (core programming) w podejściu proceduralnym i obiektowym.
    Wyjaśnimy Ci zasady działania elementarnych algorytmów (wyszukiwania, sortowania, …), jak również podstawowych struktur danych (stosu, kolejki, listy, drzewa, słownika).|

  • Wprowadzenie do technologii webowych (C) (40h)
    Wprowadzimy Cię w technologię HTML5, CSS3 i JS. Poznasz podstawy tworzenia i stylowania dokumentów HTML z użyciem HTML5 oraz arkuszy CSS3. Wprowadzimy Cię w świat języka JavaScript, nauczysz się obsługiwać zdarzenia oraz modyfikować strukturę DOM. Zapoznasz się z formatem SVG oraz tworzeniem grafiki z użyciem obiektu Canvas.

Czas trwania: 120 godzin

Cena: 4 500 zł

No code w budowie stron internetowych

Chcesz budować strony Internetowe? Brak zaawansowanej wiedzy z HTML, CSS, czy JavaScript, nie stanowią już problemu! Teraz możesz tworzyć strony Internetowe z wykorzystaniem narzędzi no-code!

Podczas szkolenia: „No code w budowie stron internetowych” nauczysz się tworzyć strony internetowe bez użycia kodu. Dowiesz się, jak bez zaawansowanych znajomości języków programowania zbudować od zera stronę internetową wykorzystując narzędzia no-code. Poznasz niezbędne narzędzia, tajniki oraz sprawdzone techniki tworzenia stron bez znajomości zaawansowanego programowania.

Kurs prowadzony jest przez wieloletniego praktyka, specjalistę no-code, aktywnie działającego w branży, dzięki czemu wiedza i technologia którą poznasz jest tym, co akurat dzieje się na rynku IT.

Dla kogo?

Kurs kierowany jest do osób, które:

  • Chcą tworzyć strony Internetowe, a nie posiadają zaawansowanej wiedzy z języków programowania.
  • Już budują strony Internetowe, ale chcą usprawnić i zautomatyzować swoją pracę.
  • Chcą rozpocząć przygodę z programowaniem. (Poznanie narzędzi no-code pozwoli im znacznie szybciej wkroczyć do świata IT).

Czas trwania: 20 godzin

Harmonogram:

Zjazd I: 24, 25, 26 maj

Zjazd II: 07, 08, 09 czerwiec

Tryb: zdalny

Cena: 1 300 zł

Igor Subocz

Właściciel i strateg zu.agency, mentor Talent Network oraz członek kapituły Top Influencer LinkedIn, Klubu Inteligencji Biznesu i społeczności Founders’ów.

Współpracuje z magazynami “Marketing i Biznes” oraz “Koncept”, dla których tworzy eksperckie artykuły dotyczące obszarów strategii i marketingu, rozwijania biznesu, wykorzystywania AI oraz zastosowania narzędzi no/low-code. 

Zdobywał doświadczenie biznesowe zarówno w korporacjach na  stanowiskach Super Premium Brands Ambassador i Key Account Manager (Carlsberg), jak i w środowisku startupowym jako Head of Marketing w spółce technologicznej rozwijającej oprogramowanie VR (Dig In Vision).

Jego agencja tworzy angażujące i konwertujące aplikacje webowe oraz strony internetowe. Ponadto budują spójne identyfikacje wizualne oraz animacje.

zu.agency łączy narzędzia AI oraz no/low-code ze światem designu i kreatywności oraz wykorzystuje je do optymalizacji i automatyzacji procesów biznesowych.

Jako wieloletni rugbista z rodzinną tradycją ceni w życiu i biznesie zaufanie budowane w oparciu o transparentność, inicjatywność, odpowiedzialność i asertywność.

Zu.agency

„Jesteśmy zuchwałymi kreatorami. Projektujemy i wdrażamy aplikacje webowe oraz strony internetowe w środowisku Webflow, budujemy systemy identyfikacji wizualnej i wprawiamy w ruch animacje!

Na co dzień używamy narzędzi no-code i AI w każdym obszarze swojej działalności. Zarówno w pracy kreatywnej, jak i procesach biznesowych.

Na rynku wyróżnia nas wiele, jednak już sam fakt posiadania spójnych procesów daje nam przewagę w branży kreatywnej. Zaangażowanie do nich narzędzi no-code oraz sukcesywne automatyzowanie stanowią prawdziwy game-changer dla organizacji.

Uwalniamy dzięki temu mnóstwo czasu, który możemy poświęcić na obszary strategiczne i kreatywne – czyli te, w których człowiek nie zostanie zastąpiony jeszcze bardzo długo. To z punktu widzenia naszych klientów wartość nie do przecenienia.

Dziś zaprojektowanie i wdrożenie rozubodwanego serwisu dla partnera Microsoft czy platformy konsultacji medycznych nie stanowi dla nas projektu prowadzonego przez lata, a jedynie miesiące. Dzieje się to bez utraty jakości i funkcjonalności, za to z korzyścią dla dopracowania projektów, wizerunku marki, designu i doświadczeń użytkownika.

„Design & no-code agency. Supported by AI. Driven by creativity”

kurs

Działalność nierejestrowana

 

Działalność nierejestrowana jest formą prowadzenia działalności zarobkowej kierowaną do osób fizycznych. Z takiej formy uzyskania przychodu może skorzystać każdy, kto chce spróbować swoich sił w prowadzeniu swojej działalności. W przeciwieństwie do zwykłej działalności, działając na zasadzie działalności nierejestrowanej, nie ma obowiązku uzyskania wpisu do CEIDG, co sprawia, że prowadzenie takiej formy zarobkowania staje się stosunkowo proste i dostępne dla każdego.

Najważniejszym warunkiem jaki należy spełnić prowadząc działalność nierejestrowaną jest pilnowanie limitu przychodu, który aktualnie wynosi: od stycznia do czerwca 2024 roku – 3181,50 zł, a od lipca 2024 roku – 3225 zł.

Prowadzenie działalności nierejestrowanej jest proste, wystarczy, że znasz wymagania i warunki jakie należy spełnić, aby wszystkie Twoje działania były zgodne z prawem.

Jeśli więc zastanawiasz się jak rozpocząć prowadzenie działalności nierejestrowanej, chcesz przetestować w ten sposób swój pomysł na biznes lub prowadzisz drobną działalność zarobkową, zapraszamy na kurs Online: “Działalność nierejestrowana”. Podczas szkolenia dowiesz się jak prowadzić działalność nierejestrowaną, jakie są warunki i obowiązki, które należy spełnić.

Kurs startuje w kwietniu.

Forma ONLINE

Zapisy – formularz

Uproszczona księgowość, szybko i skutecznie. Kurs praktyczny. 

 

Kurs skierowany do osób chcących zgłębić wiedzę z zakresu uproszczonej księgowości. Szkolenie skupia się na praktycznym podejściu do tematyki, obejmuje najważniejsze merytoryczne aspekty, dzięki czemu uczestnicy zdobędą kompleksowe przygotowanie do samodzielnego prowadzenia rachunkowości uproszczonej. Kurs obejmuje 42 godziny lekcyjne i przygotowuje uczestnika do prowadzenia księgowości małej firmy. Skondensowana formuła kursu pozwoli nabyć wspomniane umiejętności w krótkim czasie.

Kurs stworzony został przy współpracy z OSCBR www.oscbr.pl – Ogólnopolską Siecią Certyfikowanych Biur Rachunkowych – największą w Polsce siecią zrzeszająca i wspierająca biura rachunkowe w działalności poprzez edukację i dostarczanie im nowoczesnych rozwiązań księgowych.

Cena: 1800 zł

Wstępny termin realizacji: Październik 2023

Kontakt: 515 970 471

Studiapodyplomowe@wsei.edu.pl

Harmonogram:

19.11, godz. 8:30-15:00 | Stacjonarnie

2-3.12, godz. 8:30-17:00 | Stacjonarnie

16-17.12, godz. 8:30- 15:00 | Online

  1. Wprowadzenie – zakładanie firmy, CEIDG, ZUS, US, formy opodatkowania – 4h
  2. KPiR – 8h
  3. ZUS- 4h
  4. Program Płatnik – 4h
  5. Ewidencja przychodów- 6h
  6. Program komputerowy do prowadzenia księgowości małej firmy – 8h
  7. VAT – 4h
  8. RODO – 4h

Zajęcia prowadzone są przez praktyków, członków sieci OSCBR.

Krzysztof Kleszcz – Główny księgowy, posiadający Certyfikat Ministra Finansów nr 68172/2014, wieloletni wykładowca i szkoleniowiec z zakresu przedmiotów ekonomicznych, przede wszystkim z tematyki rachunkowości finansowej, kadrowo – płacowej, ubezpieczeniowej i finansowej, a także z obsługi programów księgowych i kadrowo – płacowych. Właściciel biura rachunkowego oraz prezes spółki działającej w branży finansowej i edukacyjnej.

Sylwia Wasiluk – Doświadczona księgowa, Team leaderka zespołów księgowych, w pracy entuzjastka nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Od ponad 5 lat zajmuje się testowaniem funkcjonalności programu mOrganizer Finansów i wsparciem w projektowaniu nowych rozwiązań systemowych. Skoncentrowana na kwestiach użyteczności systemu zarówno od strony księgowej jak i klienta.

Beata Morawska -Mikołajek – Wieloletnia pasjonatka i praktyczka księgowości oraz rachunkowości. Od lat współtworzy działania procesowe w firmach, aktualnie jako liderka zespołu księgowego CashDirector SA. Aktywnie uczestniczy w szkoleniach wdrażania systemu księgowego w biurach rachunkowych. Absolwentka Wydziału Zarządzania i Podstaw Techniki na Politechnice Lubelskiej oraz Wydziału Ekonomii na Uniwersytecie UMCS w Lublinie.

agile project management foundation

Agile Project Management® Foundation – akredytowane szkolenie z egzaminem

 

Szkolenie skierowane do osób odpowiedzialnych za uruchomienie, realizację i nadzór nad przebiegiem projektów, niezależnie od branży. Sponsorów, kierowników projektów, członków zespołów oraz członków biur projektów. Do wszystkich pracujących w środowisku projektowym, którzy chcą stosować koncepcję zwinnego zarządzania projektami AgilePM®.

KORZYŚCI WYNIKAJĄCE Z UKOŃCZENIA SZKOLENIA Uczestnik który zdał egzamin otrzymuje międzynarodowy certyfikat w formie elektronicznej. Certyfikat AgilePM Foundation ważny jest bezterminowo. Główną korzyścią, którą osiągniesz po zakończeniu szkolenia Agile Project Management®, jest wzrost zdolności do reagowania na problemy powstałe w trakcie trwania projektu. Poznanie zasad rządzących wprowadzaniem niezbędnych zmian w projekcie i wyborem najbardziej odpowiedniego momentu ich wprowadzenia pomoże Ci zaoszczędzić zasoby oraz dostarczyć projekt na czas w ramach określonego budżetu.

Wstępny termin realizacji 27-28.05.2023

Tryb zajęć: online

Cena: 2000,00 zł netto (Zawiera podejście do egzaminu)

Przy zapisie na  szkolenie Scrum master I otrzymasz zniżkę w wysokości 100 zł.

 

Kontakt: 515 970 471

  1. Wprowadzenie

Wyjaśnienie założeń podejścia zwinnego

Przegląd kluczowych podejść zwinnych

Odniesienie podejścia zwinnego do różnych branż oraz kultur organizacyjnych

  1. Filozofia, pryncypia i zmienne projektu

Czym jest zwinna kultura pracy?

Jak właściwie angażować interesariuszy projektu?

Pryncypia i ich znaczenie dla podejścia zwinnego

Czym jest jakość w projektach zwinnych i jak ją dostarczyć?

  1. Przygotowanie do sukcesu projektu

5 czynników wpływających na sukces projektu

Kwestionariusz podejścia do projektu jako narzędzie wspierające decyzję realizacji projektu zgodnie z podejściem

zwinnym

  1. Proces DSDM

Faza przed projektem

Faza wykonalności

Faza podstaw

Faza rozwoju ewolucyjnego

Faza wdrożenia

Faza po projekcie

  1. Ludzie – role i odpowiedzialności w DSDM

Poziomy zarządzania w projektach zwinnych

Zasady współpracy pomiędzy zespołami wykonawczymi, a zarządzającymi

Rola kierownika projektu w świecie Agile

Przedstawiciel biznesowy – kompetencje i uprawnienia

  1. Produkty DSDM

Jak dostosować poziom szczegółowości produktów do konkretnego projektu?

3 / 3

Co należy ustalić na każdym etapie projektu?

Jak wygląda kwestia formalizacji produktów w podejściu zwinnym?

  1. Kluczowe praktyki – nadawanie priorytetów i Timeboxing.

Zasady tworzenia Timebox’ów

Przebieg Timebox’a ustrukturyzowanego

Przebieg Timebox’a swobodnego formatu

Rola codziennych spotkań statusowych

  1. Planowanie i kontrola w cyklu życia

Narzędzia wspierające planowanie projektów zwinnych

Zasady planowania i kontroli projektów zwinnych

Zasady monitorowania projektów zwinnych

Jakość, a sposób organizacji projektu

  1. Inne praktyki: Warsztaty Facylitowane, Modelowanie i Rozwój Iteracyjny

Rola warsztatów w projektach zwinnych

Kim jest facylitator warsztatów?

Modele w projektach zwinnych

  1. Omówienie egzaminów próbnych
  2. Egzamin Agile Project Management® Foundation

Joanna Dąbrowska

Project Manager, trener, konsultant zmian organizacyjnych, facylitator

Ma różnorodne , praktyczne doświadczenie projektowe, zarówno  z obszaru PRINCE2, jak i Agile. Jako trener specjalizuje się w Zarządzaniu Projektami, Zarządzaniu Zmianą, obszarze kompetencji społecznych i w Facylitacji.

 

Od 7 lat prowadzi szkolenia dla zespołów, managerów oraz kadry zarządzającej oraz prowadzi zajęcia ze studentami. Przeszkoliła już kilka tysięcy osób, a uczestnicy warsztatów i szkoleń podkreślają jej bogate praktyczne doświadczenie, rzeczowość, bardzo wysokie kompetencje komunikacyjne, umiejętność jasnego, zrozumiałego przekazywania informacji, kulturę osobistą oraz chwalą energetyczną, sprzyjającą atmosferę podczas prowadzonych zajęć.

 

Jej pasją jest psychologia biznesu i różnice między ludźmi, które, uświadomione, zrozumiane i umiejętnie zarządzane, są siłą napędzającą i podnoszącą efektywność zespołu. Uważa, że każda zmiana może być szansą, a nie ograniczeniem. Mocno wierzy w zwinne wartości i sens ich stosowania i umacniania w zespole. Wyznaje zasadę, że nie ma trudnych ludzi, jest tylko źle dobrany proces.

Akredytowany trener zarządzania projektami, zarządzania zmianą i facylitator. Poza szkoleniami z tego obszaru, szkoli również adeptów nurkowania głębinowego.

 

Z wykształcenia politolog (Uniwersytet Warszawski) PR-owiec (Uniwersytet Warszawski) oraz psycholog (SWPS).

 

Główni Klienci: ORANGE, Capgemini, PGNiG, PKO BP, Credit Suisse, Grupa Santander, Ernst &Young, Uniwersytet SWPS, Akademia Górniczo-Hutnicza, Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Gdyni, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Politechnika Śląska, Tom Tom, DLA Piper.

 

Posiada certyfikaty:

  • PRINCE2 (foundation, practitioner)
  • Change Management (foundation, practitioner)
  • Agile (foundation, practitioner)
  • PRINCE2Agile (foundation , practitioner)
  • Facylitacja (foundation, practitioner)
  • Agile Change Agent( foundation, practitioner)
peoplecert professional scrum master

PeopleCert Professional Scrum Master I – akredytowane szkolenie z egzaminem

Certyfikacja PeopleCert Scrum Master I jest skierowana do każdego profesjonalisty, który chce stać się efektywnym członkiem środowiska Scrum. Wymaga od kandydatów rozwinięcia i wykazania się solidną znajomością i zrozumieniem terminów, zasad, narzędzi i praktyk Scrum, a także wykazania się umiejętnością efektywnego korzystania z narzędzi. Bardziej zaawansowany poziom umiejętności i wiedzy jest uwzględniony na kolejnych dwóch poziomach schematu kwalifikacji PeopleCert Scrum (PeopleCert Scrum Master II i PeopleCert Scrum Product Owner)

  • Łukasz Krajnik
  • Manager, trener, coach, facylitator, Scrum Master oraz Lean Six Sigma Black Belt, konsultant z zakresu optymalizacji procesów oraz transformacji organizacyjnych Akredytowany trener Scrum.org. People Cert oraz PMI oraz audytor ISO. Specjalizuje się w optymalizacji procesów metodami zwinnymi Lean oraz Six Sigma oraz prowadzeniu projektów. Praktyk z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych multi-kulturowych korporacjach. Wykształcił już kilkuset Green Beltów oraz Black Beltów i podobną ilość Scrum Masterów. Akredytowany coach i facylitator oraz Change Manager. Poza szkoleniami prowadzi sesje gier fabularnych i czasami pisze scenariusze.

    Posiada certyfikaty:

    • PMI PMP
    • Lean Six Sigma Black Belt
    • ProSci Change Manager
    • APMG Change Manager
    • PSM II
    • APMG Facilitation
    • Integrated management system auditor ISO 9001

Joanna Dąbrowska

Project Manager, trener, konsultant zmian organizacyjnych, facylitator

Ma różnorodne , praktyczne doświadczenie projektowe, zarówno  z obszaru PRINCE2, jak i Agile. Jako trener specjalizuje się w Zarządzaniu Projektami, Zarządzaniu Zmianą, obszarze kompetencji społecznych i w Facylitacji.

 

Od 7 lat prowadzi szkolenia dla zespołów, managerów oraz kadry zarządzającej oraz prowadzi zajęcia ze studentami. Przeszkoliła już kilka tysięcy osób, a uczestnicy warsztatów i szkoleń podkreślają jej bogate praktyczne doświadczenie, rzeczowość, bardzo wysokie kompetencje komunikacyjne, umiejętność jasnego, zrozumiałego przekazywania informacji, kulturę osobistą oraz chwalą energetyczną, sprzyjającą atmosferę podczas prowadzonych zajęć.

 

Jej pasją jest psychologia biznesu i różnice między ludźmi, które, uświadomione, zrozumiane i umiejętnie zarządzane, są siłą napędzającą i podnoszącą efektywność zespołu. Uważa, że każda zmiana może być szansą, a nie ograniczeniem. Mocno wierzy w zwinne wartości i sens ich stosowania i umacniania w zespole. Wyznaje zasadę, że nie ma trudnych ludzi, jest tylko źle dobrany proces.

Akredytowany trener zarządzania projektami, zarządzania zmianą i facylitator. Poza szkoleniami z tego obszaru, szkoli również adeptów nurkowania głębinowego.

 

Z wykształcenia politolog (Uniwersytet Warszawski) PR-owiec (Uniwersytet Warszawski) oraz psycholog (SWPS).

 

Główni Klienci: ORANGE, Capgemini, PGNiG, PKO BP, Credit Suisse, Grupa Santander, Ernst &Young, Uniwersytet SWPS, Akademia Górniczo-Hutnicza, Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Gdyni, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Politechnika Śląska, Tom Tom, DLA Piper.

 

Posiada certyfikaty:

  • PRINCE2 (foundation, practitioner)
  • Change Management (foundation, practitioner)
  • Agile (foundation, practitioner)
  • PRINCE2Agile (foundation , practitioner)
  • Facylitacja (foundation, practitioner)
  • Agile Change Agent( foundation, practitioner)

Wstępny termin realizacji 17-18.06.2023

Tryb zajęć: online

Cena: 2100,00 zł netto (Zawiera podejście do egzaminu)

Przy zapisie na  szkolenie Agile Projest Management otrzymasz zniżkę w wysokości 100 zł.

 

Kontakt: 515 970 471

Program:

  1. Definicja i cel Scrum
  2. Trzy filary Scrum: inspekcja, adaptacja i przejrzystość
  3. Pięć wartości Scrum: zaangażowanie, skupienie, otwartość, szacunek i odwaga
  4. Charakterystyka skutecznych Scrum Masterów, właścicieli produktów i zespołów programistycznych
  5. Cele różnych wydarzeń, artefaktów i zasad w Scrum
  6. W jaki sposób wielopoziomowe planowanie może pomóc Twojemu zespołowi w opracowywaniu

długoterminowych celów i tworzeniu bardziej realistycznych strategii ich osiągnięcia?

  1. Jak zidentyfikować atrybuty zaległości produktu i zrozumieć, jak może on ewoluować wraz ze zmianami produktu i

środowiska?

  1. Techniki zarządzania długiem technicznym
  2. Cel i kroki zaangażowane w wydarzenia Scrum, takie jak pielęgnacja backlogu produktu, planowanie sprintu,

realizacja, codzienny Scrum, przegląd i retrospektywa

  1. Jak zdać egzamin – najlepsze praktyki

11. Przykładowe pytania

Oferta dedykowana

Jesteś pracodawcom i poszukujesz szkolenia dla swoich pracowników? A może jesteście zorganizowaną grupą znajomych, studentów (samorząd, koło naukowe) i chcecie poszerzyć swoją wiedzę o konkretne zagadnienia?

Skontaktuj się z nami, wspólnie opracujemy program, który będzie dostosowany do Twoich oczekiwań! Wystarczy, że powiesz jakich umiejętności poszukujesz, a my doradzimy jaką ścieżkę najlepiej wybrać.

Czas trwania: ustalany indywidualnie

Miejsce: ul. Św. Filipa 17, 31-150 Kraków lub Online

Kontakt: 515 970 471

Mail: szkolaprogramowania@wsei.edu.pl

W ramach współpracy, proponujemy szkolenia z programowania oraz dyscyplin pokrewnych:

  • Programowanie w C#
  • React
  • Angular
  • Programowanie w Pythonie
  • Wykorzystanie Power BI
  • Excel (poziom średniozaawansowany i zaawansowany)
  • Inne. Napisz do nas jakiego szkolenia szukasz, a my opracujemy je dla Ciebie

Kurs organizowany jest dla zamkniętej grupy.

Czas trwania szkolenia oraz jego tryb ustalany jest indywidualnie, w zależności od Państwa potrzeb. (Zazwyczaj szkolenia trwają ok. 20-30 godzin szkoleniowych). Możemy zorganizować dla Państwa kurs w centrum Krakowa lub Online.

Cena ustalana jest indywidualnie.

Startup Sprint

Startup Sprint to weekendowy kurs startupowy prowadzony przez doświadczonych ekspertów, którzy na co dzień wspierają przedsiębiorców w zarządzaniu biznesem.

Dla wszystkich, którzy zapiszą się na kurs do 12.02 przygotowaliśmy zniżkę w wysokości 20%.

Termin: 25-26.02.2023

Tryb zajęć: Stacjonarne, kurs weekendowy

Prowadzący:

  • Bartłomiej Świstak Piotrowski (Krakowski Świstak) – konsultant strategii w biznesie,
  • Michał Adamczyk – prezes Zarządu fundacji “Kraków Miastem Startupów,
  • dr inż. Ryszard Ćwiertniak – doktor nauk społecznych w zakresie nauk o zarządzaniu i jakości, inżynier elektronik,
  • Agnieszka Rachwał-Mueller – badaczka komunikacji międzykulturowej,
  • Patrycja Hrabiec-Hojda – infobroker i analityk rynku,
  • Paulina Szot – trenerka i konsultantka w obszarze wystąpień publicznych,
  • Rafał Bill – product manager z kilkuletnim doświadczeniem w analizie biznesowej.

Miejsce: ul. Westreplatte 1, 31-033 Kraków

Cena: 1000,00 zł 

Kontakt: 515 970 471

Czy to dla mnie?

Warsztat skierowany jest zarówno do przedsiębiorców stawiających pierwsze kroki w świecie innowacyjnego biznesu jak i osób zamierzających podjąć wyzwanie budowy własnego start-upu w przyszłości.

Co dostanę?

Przychodząc z innowacyjnym pomysłem, po dwóch dniach wyjdziesz z gotowym modelem biznesowym, planem działania na kolejne miesiące, wskazówkami jak pozyskać inwestora oraz dawką inspiracji i motywacji do pracy.

Jeżeli nie masz jeszcze pomysłu na własny biznes (lub nie chcesz się nim dzielić), możesz pracować nad rozwiązaniem, które powstanie w trakcie warsztatów – zdobędziesz wówczas praktyczną wiedzę, która pomoże Ci wystartować w startupowym świecie.

Podczas warsztatów:

  • dowiesz się jak zweryfikować pomysł na innowacyjny biznes, jak obudować go modelem biznesowym i za co tak na prawdę płacą Twoi klienci,
  • poznasz technik zbierania informacji o rynku i konkurencji stosowane przez doświadczonych infobrokerów,
  • zrozumiesz jak myśli inwestor i jak najlepiej sprzedać mu swoją ideę, aby pozyskać środki na rozwój biznesu,
  • nauczysz się korzystać z prostych i darmowych narzędzi, które pozwolą Ci samodzielnie uruchomić stronę internetową i wejść w świat cyfrowego biznesu,
  • poznasz innowacyjnych przedsiębiorców, inwestorów oraz ekspertów aktywnie działających w krakowskim ekosystemie startupowym.

Programowanie w Pythonie

W trakcie  kursu poznasz język programowania Python oraz spojrzysz na programowanie z zupełnie innej perspektywy. Szkolenie przygotowuje do projektowania i tworzenia własnych programów oraz skryptów.

Czas trwania: 40 godzin szkoleniowych

Termin: Kurs zostanie uruchomiony w momencie zebrania grupy min. 8 osób

Tryb zajęć: Stacjonarne, kurs weekendowy

Prowadzący: Łukasz Siatka orz Maciej Godny

Miejsce: ul. św. Filipa 17, WSEI

Cena: 2500,00 zł 

Kontakt: 503 473 917

Python to najbardziej pożądany i najszybciej rozwijający się język programowania. Aktualnie, rynek pracy wykazuje największe zapotrzebowanie na specjalistów z Pythona. Język ten jest równocześnie uznawany za jeden z najłatwiejszych, a więc jest idealny dla osób, które chcą rozpocząć swoją przygodę z kodowaniem.

Jego składnia, która przypomina pseudokod i opiera się na słowach z języka angielskiego, jest prosta do zrozumienia i pozwala na efektywną analizę kodu. Python posiada również wiele rozbudowanych bibliotek pozwalających na wykonywanie obliczeń naukowych, analizę danych, uczenie maszynowe, pisanie skryptów sieciowych, czy programowanie aplikacji internetowych. Do niekwestionowanych zalet Pythona zalicza się również jego uniwersalność oraz duża społeczność użytkowników.

Po zakończonym kursie, będziesz:

  • znać możliwości języka Python,
  • rozumieć kod napisany w języku Python,
  • potrafić używać trybu interaktywnego, a także umieć uruchamiać kod z pliku,
  • umieć projektować i tworzyć własne programy oraz skrypty,
  • rozumieć podstawowe założenia programowania obiektowego,
  • korzystać z zewnętrznych bibliotek oraz tworzyć własne moduły,
  • potrafić przełożyć postawione problemy na wykonywalny kod i korzystać z zewnętrznych modułów.

(R)ewolucja podatkowa „Polskiego ładu” – jak wpłynie na Twój biznes?

Szkolenie przybliży tematykę zmian w polskim systemie podatkowym. Zapoznasz się ze zmianami w podatkach dochodowych (PIT, CIT, ryczałt) oraz w VAT, OP, KKS oraz innych ustawach, wprowadzonymi w ramach Polskiego Ładu

Czas trwania: 4 godziny
Termin: 25.04.2022, godz. 16:00-18:00
Prowadzący: Justyna Zając-Wysocka
Doktorantka w Zakładzie Prawa Finansowego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego, prezes zarządu w Małopolskim Instytucie Studiów Podatkowych sp. z o.o.

Przewodnicząca Małopolskiego Oddziału Krajowej Izby Doradców Podatkowych

Ekspert Polskiej Izby Turystyki i członek Komisji Fiskalnej ECTAA, wieloletni współpracownik polskich i międzynarodowych firm doradczych, jeden z założycieli Stowarzyszenia Doktorantów i Doktorów Prawa Podatkowego z siedzibą w Krakowie, członek polskiego Oddziału IFA (International Fiscal Association), uczestnik licznych konferencji naukowych z zakresu prawa podatkowego

Specjalizuje się w obsłudze podmiotów gospodarczych w zakresie doradztwa prawno-podatkowego oraz obsługi sporów podatkowych. Jest autorką licznych publikacji eksperckich z zakresu prawa podatkowego oraz uznanym wykładowcą problematyki podatku od towarów i usług oraz procedury administracyjnej i sądowoadministracyjnej, uznana za jednego z najlepszych doradców podatkowych w zakresie sporów podatkowych (IX Ranking Dziennika Gazety Prawnej).
Tryb zajęć: Stacjonarne
Miejsce: WSEI
Cena: 350 zł
Kontakt: 515 970 471

Szkolenie przybliży tematykę zmian w polskim systemie podatkowym. Zapoznasz się ze zmianami w podatkach dochodowych (PIT, CIT, ryczałt) oraz w VAT, OP, KKS oraz innych ustawach, wprowadzonymi w ramach Polskiego Ładu.

Digital marketing jako przestrzeń komunikacji z Klientem

W czasach, w których Twoja marka musi być obecna w świecie Digital, otrzymasz dopasowane narzędzia, które pomogą Ci prowadzić komunikację marketingową, która zainteresuje Twoich odbiorców.

Czas trwania: 16 godzin szkoleniowych
Termin: 08-09.04
Prowadzący: Sylwia Walkowicz
Co-founder & Marketing Director w Friends Make Brands. Wykładowca i szkoleniowiec. Z marketingiem związana od dekady. Doświadczenie zdobywała w jednej z największych spółek medialnych w Polsce oraz w wiodących agencjach reklamowych. Na co dzień odpowiedzialna za tworzenie strategii marketingowych, koncepcji kreatywnych oraz budowanie marek. W jej portfolio znajdziecie setki kampanii z różnych branż.
Tryb zajęć: Stacjonarne
Miejsce: WSEI
Cena: 750 zł (* dla studentów WSEI 650zł).
Kontakt: 515 970 471

Podczas szkolenia dowiesz się, dlaczego treści tworzone dla wszystkich, nie trafiają do nikogo. Nauczysz się dobierać kanały komunikacji oraz zwiększać zasięgi organiczne. Przekonasz się, czy warto być na TikToku, poznasz modelowy proces współpracy z influencerami i dowiesz się, jak wypromować swój film na YouTube za 2 grosze. Poznasz sposoby radzenia sobie z kryzysami w social media oraz otrzymasz wskazówki, jak prowadzić komunikację działań CSR. Dowiesz się, jakie kanały, narzędzia i trendy wykorzystać do rozwoju marki, aby stworzyć love brand i rozkochać w sobie Klienta!

Kurs przygotowujący do egzaminów Microsoft Office Specialist EXCEL i WORD

Kurs MOS Excel i Word jest przeznaczony dla osób, które chcą uzyskać certyfikaty Microsoftu, potwierdzające nabycie praktycznych umiejętności posługiwania się pakietem MS Office.

Czas trwania: 20 godzin szkoleniowych
Początek: sierpień/wrzesień
Tryb zajęć: Online
Cena: 1 000 zł (cena zawiera kurs przygotowujący do egzaminów,
3 Egzaminy Microsoft Office Specialist + 1 Poprawka).
Kontakt: 503 055 901 / 515 970 471

Program kursu jest oparty na materiałach udostępnianych przez firmę Microsoft. Od kandydatów nie jest wymagane posiadanie żadnych umiejętności początkowych w zakresie posługiwania się nauczanymi aplikacjami.

Ze względu na to, iż egzaminy odbywają się w języku angielskim, materiały na zajęcia zostały opracowane w tym właśnie języku, natomiast same zajęcia odbywają się w języku polskim.

Po ukończeniu kursu uczestnikowi przysługuje podejście do 3 egzaminów oraz 1 poprawki:

MOS 77-418 Word: https://www.microsoft.com/pl-pl/learning/exam-77-418.aspx

MOS 77-427 Excel Expert Part One: https://www.microsoft.com/pl-pl/learning/exam-77-427.aspx

MOS 77-428 Excel Expert Part Two: https://www.microsoft.com/pl-pl/learning/exam-77-428.aspx

Analiza ryzyka i ocena skutków wg RODO/ISO

Szkolenie przygotowuje do wykonania analizy ryzyka w ochronie danych, a także oceny skutków dla ochrony danych w podmiotach publicznych i prywatnych.

Czas trwania: 5 godzin / 1 dzień
Początek: Szkolenie zostanie uruchomione w momencie zebrania grupy
Tryb zajęć: Online
Prowadzący: Sylwia Templin-Świtała. Administrator Bezpieczeństwa Informacji. Audytor wiodący wg ISO/IEC 27001
Cena: 400 zł + opłata wpisowa 50 zł
Kontakt: 503 055 901 / 515 970 471

Kurs prowadzony jest przez audytora wiodącego Systemu Zarządzania bezpieczeństwem Informacji wg normy ISO/IEC 27001, praktykującego jako Inspektor Ochrony Danych i audytor w podmiotach leczniczych. Trener i wykładowca Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie z zakresu przedmiotów bezpieczeństwa informacji i audytu w ochronie danych.

Zgodnie z Art. 29. ustawy z dnia 6 lipca 2001 r. o usługach detektywistycznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 2163 z późn. zm.) o wydanie licencji może ubiegać się osoba, jeżeli:

  • posiada obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub przysługuje jej, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa Unii Europejskiej, prawo do podjęcia zatrudnienia lub wykonywania działalności gospodarczej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  • ukończyła 21 lat;
  • posiada wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe;
  • ma pełną zdolność do czynności prawnych;
  • nie toczy się przeciwko niej postępowanie o umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nie została zwolniona dyscyplinarnie z Policji, Straży Granicznej, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Biura Ochrony Rządu, Służby Ochrony Państwa, wojska, prokuratury, sądu lub z innego urzędu administracji publicznej w Rzeczypospolitej Polskiej lub innym państwie, w okresie ostatnich 5 lat;
  • posiada pozytywną opinię komendanta powiatowego (rejonowego, miejskiego) Policji właściwego ze względu na jej miejsce zamieszkania, sporządzoną na podstawie aktualnie posiadanych informacji przez Policję albo – w przypadku obywatela innego państwa – przez organ odpowiedniego szczebla i kompetencji państwa, właściwego ze względu na miejsce jej zamieszkania;
  • posiada zdolność psychiczną do wykonywania czynności, o których mowa w art. 2 ust. 1, stwierdzoną orzeczeniem lekarskim;
  • legitymuje się dokumentem potwierdzającym odbycie szkolenia w zakresie zagadnień ochrony danych osobowych, ochrony informacji niejawnych, przepisów regulujących prawa i obowiązki detektywa oraz zasad wykonywania działalności gospodarczej w zakresie usług detektywistycznych

Tworzenie stron internetowych z użyciem WordPress

Szkolenie 100% praktyczne, wiedza teoretyczna przekazywana jest podczas praktycznej realizacji konkretnego punktu szkolenia. W miarę możliwości tworzona jest witryna w oparciu o rzeczywiste wymagania i potrzeby wybranego uczestnika/uczestników szkolenia.

Czas trwania: 16 godzin, 2 dni
Początek: Szkolenie zostanie uruchomione w momencie zebrania grupy
Tryb zajęć: Online
Cena: 850 zł + opłata wpisowa 50 zł
Kontakt: 503 055 901 / 515 970 471

W czasie szkolenia tworzymy od podstaw serwis internetowy, wprowadzamy i optymalizujemy treści pod kątem działań pozycjonowania i reklamy w wyszukiwarce. Instalujemy popularne i sprawdzone wtyczki usprawniające działanie i zarządzanie serwisu. Integrujemy witrynę z Social mediami, instalujemy system statystyk Google Analytics.

Szkolenie kierowane jest do osób zarządzających firmowymi serwisami internetowymi lub chcących utworzyć od zera nową witrynę opartą o WordPress (firmową lub prywatną).

Formularz kontaktowy

Imię i nazwisko
To pole jest wymagane!
Adres e-mail
To pole jest wymagane!
Numer telefonu
To pole jest wymagane!
Wybór szkolenia
  • - wybierz kurs -
  • Uproszczona księgowość, szybko i skutecznie. Kurs praktyczny.
  • Agile Project Management® Foundation
  • PeopleCert Professional Scrum Master I
  • Startup Sprint
  • Oferta dedykowana
  • Programowanie w Pythonie
  • (R)ewolucja podatkowa „Polskiego ładu” – jak wpłynie na Twój biznes?
  • Digital marketing jako przestrzeń komunikacji z Klientem
  • Kurs przygotowujący do egzaminów Microsoft Office Specialist EXCEL i WORD
  • Analiza ryzyka i ocena skutków wg RODO/ISO
  • Tworzenie stron internetowych z użyciem Wordpress
To pole jest wymagane!
To pole jest wymagane!

Nie czekaj, wypełnij formularz rejestracyjny i zgłoś się na kurs! Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia, odezwiemy się do Ciebie, aby omówić szczegóły.

Karolina

Karolina Worytkiewicz-Raś

Dyrektor Centrum Rozwoju Kompetencji WSEI

Skip to content