Warsztaty składają się z dwóch części- teoretycznej i praktycznej. W części teoretycznej porozmawiamy o tym, jak zacząć pracę w copywritingu, z jakich narzędzi korzystać. W części praktycznej spróbujemy zredagować chwytliwy i merytoryczny slogan reklamowy, treść posta do SM i przygotować skrypt do tekstu na bloga / informacji prasowej.
1. 𝗢 𝘇𝗮𝘄𝗼𝗱𝘇𝗶𝗲 - Kim jest copywriter? Jak wygląda praca copywritera? Gdzie jej szukać?
2. 𝗝𝗮𝗸 𝘇𝗮𝗰𝘇𝗮̨𝗰́ - Czy copywritingu można się nauczyć samemu? jeżeli tak, to jak?
3. 𝗥𝗼𝗱𝘇𝗮𝗷𝗲 𝗰𝗼𝗽𝘆𝘄𝗿𝗶𝘁𝗶𝗻𝗴𝘂 - Social Media, Public Relations, SEO i SEM copywriting - czym się różnią?
4. 𝗣𝗿𝘇𝘆𝗱𝗮𝘁𝗻𝗲 𝗻𝗮𝗿𝘇𝗲̨𝗱𝘇𝗶𝗮 - Research, AI (sztuczna inteligencja), wyszukiwarki słów kluczowych
5. 𝗪𝗮𝗿𝘀𝘇𝘁𝗮𝘁𝘆 - dopasujemy copy do rysunku, nauczymy się skracać tekst, tak by wyciągnąć esencję, poznamy zasady pisania tekstów PR