Digital Marketing i AI

Digital marketing i AI

Digital Marketing i AI to innowacyjna specjalność łącząca kluczowe aspekty marketingu cyfrowego z nowoczesnymi technologiami sztucznej inteligencji. Skierowana jest do studentów, którzy chcą zdobyć kompleksową wiedzę z zakresu strategii marketingu cyfrowego, reklamy internetowej oraz automatyzacji procesów, wykorzystując narzędzia AI do optymalizacji działań marketingowych.  

Program powstał w odpowiedzi na dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji w marketingu i jej rosnący wpływ na strategie biznesowe. Kładzie nacisk na praktyczne zastosowanie AI w analizie danych, content marketingu, reklamie oraz automatyzacji kampanii marketingowych. Studenci nauczą się, jak:

– wykorzystywać algorytmy AI do segmentacji klientów,

– optymalizować kampanie reklamowe,

– personalizować treści.

Program przygotowuje do zdobycia prestiżowego certyfikatu DIMAQ, potwierdzającego umiejętności w zakresie marketingu cyfrowego.  

Partnerzy specjalności

Brand24

Specjalność posiada akredytację DIMAQ

wsei

Specjalność Digital marketing i AI przygotuje Cię do podejścia do międzynarodowej Certyfikacji DIMAQ. To potwierdzi Twoje zrozumienie kluczowych pojęć z zakresu marketingu internetowego oraz umiejętność efektywnego stosowania wiedzy w praktyce biznesowej.

Twoja ścieżka kształcenia

Aby uzyskać tytuł licencjata musisz zgromadzić co najmniej 181 ECTS.

Na pierwszym roku realizujesz przedmioty obowiązkowe, natomiast już od 3 semestru (czyli 2. roku) sam decydujesz, czego chcesz się uczyć. W jaki sposób? To proste, wybierasz  specjalność wiodącą, która najbardziej Cię interesuje i idziesz wybraną ścieżką do końca studiów. Jeśli chcesz, to możesz studiować kolejne specjalności lub pojedyncze przedmioty – także z innych kierunków.

141 ECTS

Przedmioty obowiązkowe na kierunku Zarządzanie

20 ECTS

Specjalność:
Digital marketing i AI

20 ECTS

Inne specjalności lub przedmioty do wyboru

1 Semestr

Wprowadzenie do studiowania
0 ECTS
Na tym przedmiocie dowiesz się, w jaki sposób zorganizować swoje studia, aby były dla Ciebie jak najbardziej owocne. Postaramy się przekazać Ci najistotniejsze informacje na temat tego, jak studiować, na co zwrócić szczególną uwagę, pomożemy Ci wybrać specjalność, studenci wyższych lat podzielą się z Tobą swoimi doświadczeniami a wykładowcy przedstawią oczekiwania.
Technologie przetwarzania dokumentów i danych
4 ECTS
Podstawy zarządzania
5 ECTS
Poznasz podstawowe elementy teorii organizacji i zarządzania z uwzględnieniem wewnętrznej i zewnętrznej perspektywy funkcjonowania organizacji oraz podstawowych narzędzi wykorzystywanych w zarządzaniu organizacjami. Zajęcia pomogą Ci wykształcić umiejętności rozpoznania i analizy problemów zarządzania współczesnymi organizacjami. Nauczysz się stosować wybrane metody i techniki planowania, organizowania, motywowania oraz kontrolowania dla potrzeb sprawnego zarządzania organizacją.
Podstawy ekonomii
5 ECTS
Poznasz podstawowe definicje i pojęcia z zakresu ekonomii. Zrozumiesz zależności przyczynowo-skutkowe występujące w ekonomii. Nauczysz się interpretować zjawiska zachodzące we współczesnych gospodarkach w oparciu o mechanizmy i modele ekonomiczne oraz dopasowywać modele ekonomiczne do analizy konkretnych sytuacji gospodarczych.
Podstawy finansów
5 ECTS
Poznasz podstawowe mechanizmy i zasady funkcjonowania systemu finansowego w państwie, a w szczególności systemu bankowego, publicznego systemu finansowego. Dowiesz się na czym polega polityka pieniężna i fiskalna oraz poznasz wybrane rynki finansowe. Nauczysz się wykorzystywać teoretyczną wiedzę z zakresu problematyki finansów, a także pozyskiwać dane do analizowania, oceny i interpretacji procesów oraz zjawisk zachodzących na poznanych rynkach.
Podstawy rachunkowości
5 ECTS
Nauczysz się klasyfikować składniki aktywów i pasywów oraz rozróżniać i klasyfikować przychody i koszty. Zdobędziesz umiejętność ewidencji podstawowych operacji ekwiwalentnych i wynikowych. Będziesz umiał ustalić wynik finansowy organizacji.
Marketing
4 ECTS
Poznasz istotę i naturę marketingu, szczegółowe funkcje marketingu oraz podstawowe narzędzia (ich cechy i własności) wykorzystywane w procesie stosowania marketingu. Będziesz umiał zastosować w praktyce odpowiednie metody i narzędzia analityczne w procesie rozpoznawania otoczenia marketingowego i potencjału marketingowego przedsiębiorstwa.
Wychowanie fizyczne
0 ECTS
BHP
0 ECTS

2 Semestr

Język angielski
2 ECTS
Podczas tego kursu skoncentrujemy się głównie na przełamywaniu barier w komunikacji. Nauczysz się przygotowywać prace pisemne oraz wystąpienia publiczne co najmniej na poziomie biegłości B2 Europejskiego Systemu opisu Kształcenia Językowego Rady Europy. Usystematyzujesz konstrukcje gramatyczne, poznasz również praktyczne słownictwo z różnych dziedzin życia. Ponadto, będziemy doskonalić Twoje umiejętności rozumienia tekstu czytanego oraz rozumienia ze słuchu.
Socjologia/Politologia
2 ECTS
Socjologia: Poznasz podstawowe pojęcia i terminologię socjologii. Nauczysz się obserwować i oceniać zachodzące zjawiska społeczne oraz formułować opinie wraz z ich uzasadnieniem.
Podstawy prawa
4 ECTS
Zapoznasz się z pojęciami umożliwiającymi analizowanie i rozumienie zjawisk i instytucji prawnych, z zasadami tworzenia i funkcjonowania prawa w Polsce oraz z podstawowymi instytucjami i pojęciami z zakresu cywilnego, administracyjnego, prawa pracy, prawa międzynarodowego, prawa UE. Nabędziesz umiejętności kierowania się zasadami prawa i w konsekwencji wykształcenie postaw owocujących poszanowaniem prawa, tak w życiu prywatnym jak i w działalności zawodowej.
Matematyka
4 ECTS
Poznasz główne pojęcia i twierdzenia z zakresu logiki matematycznej, rachunku różniczkowego i całkowego oraz algebry liniowej ( ze szczególnym uwzględnieniem macierzy i ich charakterystyk liczbowych). Studentom przedstawione zostają również podstawowe zastosowania powyższych informacji teoretycznych do rozwiązywania zagadnień ekonomicznych.
Statystyka opisowa
5 ECTS
Poznasz najczęściej wykorzystywane metody statystyczne. Nabędziesz umiejętność statystycznego opracowywania danych na praktycznych przykładach, z wykorzystaniem współczesnych narzędzi informatycznych - MS Excel (z dodatkiem Analysis Toolpak) oraz R-Studio.
Psychologia
4 ECTS
Poznasz podstawowe pojęcia z zakresu psychologii oraz koncepcje wyjaśniania zachowań ludzkich, będziesz miał możliwość przyswoić wiedzę, potrzebną do zidentyfikowania swoich mocnych i słabych stron. Zapoznasz się z dynamiką procesów grupowych oraz sposobami i stylami funkcjonowania w grupie. Nauczysz się także, jak radzić sobie ze stresem. Dowiesz się, jaka jest rola komunikacji werbalnej i niewerbalnej w życiu codziennym oraz dlaczego sposoby autoprezentacji są tak ważne w relacjach międzyludzkich.
Zarządzanie zasobami ludzkimi
5 ECTS
Poznasz koncepcje funkcjonowania człowieka w organizacji a także modele kierowania ludźmi w kontekście kultury organizacyjnej oraz norm i standardów. Nauczysz się identyfikować (indywidualnie i zespołowo) zjawiska i procesy (obecne i przyszłe) dotyczące pracowników w organizacji oraz w jej otoczeniu.
Etyka zawodowa
3 ECTS
Wychowanie fizyczne
0 ECTS

3 Semestr

Język angielski
2 ECTS
Podczas tego kursu skoncentrujemy się głównie na przełamywaniu barier w komunikacji. Nauczysz się przygotowywać prace pisemne oraz wystąpienia publiczne co najmniej na poziomie biegłości B2 Europejskiego Systemu opisu Kształcenia Językowego Rady Europy. Usystematyzujesz konstrukcje gramatyczne, poznasz również praktyczne słownictwo z różnych dziedzin życia. Ponadto, będziemy doskonalić Twoje umiejętności rozumienia tekstu czytanego oraz rozumienia ze słuchu.
Prawo gospodarcze, ochrona własności intelektualnej i RODO
5 ECTS
Zdobędziesz wiedzę podstawowych norm prawnych w zakresie prawa gospodarczego, wraz z umiejętnościami dokonania charakteryzacji poszczególnych procesów związanych z prowadzeniem i rejestracją działalności gospodarczej. Nauczysz się docierać do źródeł informacji oraz dokonywać wyboru niezbędnych przepisów normatywnych, by na ich podstawie móc opracować wnioski i pisma procesowe związane z prowadzeniem działalności gospodarczej i ochrony własności intelektualnej oraz używać odpowiednich wzorów pism procesowych
Specjalność wiodąca
16 ECTS
Praktyka zawodowa 240 godz.
8 ECTS
Dzięki praktyce zawodowej zapoznasz się z procesem zarządzania w przedsiębiorstwie lub instytucjach publicznych. Poznasz wymagania przyszłych pracodawców oraz aspekty etyczne związane z dyscypliną pracy. Zdobędziesz doświadczenia w pracy zespołowej. Dodatkowo praktyka może być również wykorzystana do zbierania materiałów źródłowych umożliwiających przygotowanie pracy dyplomowej.

4 Semestr

Język angielski
2 ECTS
Podczas tego kursu skoncentrujemy się głównie na przełamywaniu barier w komunikacji. Nauczysz się przygotowywać prace pisemne oraz wystąpienia publiczne co najmniej na poziomie biegłości B2 Europejskiego Systemu opisu Kształcenia Językowego Rady Europy. Usystematyzujesz konstrukcje gramatyczne, poznasz również praktyczne słownictwo z różnych dziedzin życia. Ponadto, będziemy doskonalić Twoje umiejętności rozumienia tekstu czytanego oraz rozumienia ze słuchu.
Firma symulacyjna
4 ECTS
Komunikacja w zespole międzykulturowym
4 ECTS
Zapoznasz się z istotą komunikacji, jej znaczeniem w budowaniu zespołu, a także wpływem na efektywność jego działań. Zdobędziesz umiejętności związane z: zarządzaniem konfliktami, stosowaniem metod zwiększających efektywność pracy zespołu międzynarodowego (wielokulturowego), udzielaniem informacji zwrotnej rozwojowej i wzmacniającej zgodnie ze standardami, efektywnym prowadzeniem zebrań zespołu, opracowywaniem dokumentów związanych z przepływem informacji podczas realizacji projektu.
Zarządzanie jakością
5 ECTS
Poznasz terminologię i podstawowe pojęcia związane z jakością oraz Nauczysz się zasad tworzenia, wdrażania, doskonalenia i audytowania systemów jakości oraz znaczenia norm i standardów w zarządzaniu jakością.
Badania marketingowe
5 ECTS
Poznasz podstawowe metody prowadzenia badań marketingowych i rynkowych i nauczysz się właściwie interpretować ich wyniki. Posiądziesz umiejętność wykorzystania wyników badań marketingowych do podejmowania lub weryfikowania decyzji.
PROJEKT
4 ECTS
Praktyka zawodowa 240 godz.
8 ECTS
Dzięki praktyce zawodowej zapoznasz się z procesem zarządzania w przedsiębiorstwie lub instytucjach publicznych. Poznasz wymagania przyszłych pracodawców oraz aspekty etyczne związane z dyscypliną pracy. Zdobędziesz doświadczenia w pracy zespołowej. Dodatkowo praktyka może być również wykorzystana do zbierania materiałów źródłowych umożliwiających przygotowanie pracy dyplomowej.

5 Semestr

Język angielski
2 ECTS
Podczas tego kursu skoncentrujemy się głównie na przełamywaniu barier w komunikacji. Nauczysz się przygotowywać prace pisemne oraz wystąpienia publiczne co najmniej na poziomie biegłości B2 Europejskiego Systemu opisu Kształcenia Językowego Rady Europy. Usystematyzujesz konstrukcje gramatyczne, poznasz również praktyczne słownictwo z różnych dziedzin życia. Ponadto, będziemy doskonalić Twoje umiejętności rozumienia tekstu czytanego oraz rozumienia ze słuchu.
Zarządzanie w ochronie środowiska
4 ECTS
Nabędziesz wiedzę o przyrodniczych skutkach degradacji środowiska, nauczysz się je przewidywać oraz poznasz regulacje prawne oraz normy serii 14000 dotyczące zarządzania środowiskiem. Zapoznasz się z konwencjami i porozumieniami międzynarodowymi oraz strategiami ochrony środowiska w Unii Europejskiej. Poznasz rozwiązania prawne, finansowe i logistyczne gospodarki odpadami. Pozyskaną wiedzę i umiejętności wykorzystasz w zarządzaniu przedsiębiorstwem i w propagowaniu działań na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Przedmioty do wyboru lub Specjalność dodatkowa
16 ECTS
Metodyka opracowania dokumentacji projektowej
4 ECTS
Praktyka zawodowa 240 godz.
8 ECTS
Dzięki praktyce zawodowej zapoznasz się z procesem zarządzania w przedsiębiorstwie lub instytucjach publicznych. Poznasz wymagania przyszłych pracodawców oraz aspekty etyczne związane z dyscypliną pracy. Zdobędziesz doświadczenia w pracy zespołowej. Dodatkowo praktyka może być również wykorzystana do zbierania materiałów źródłowych umożliwiających przygotowanie pracy dyplomowej.

6 Semestr

Język angielski
2 ECTS
Podczas tego kursu skoncentrujemy się głównie na przełamywaniu barier w komunikacji. Nauczysz się przygotowywać prace pisemne oraz wystąpienia publiczne co najmniej na poziomie biegłości B2 Europejskiego Systemu opisu Kształcenia Językowego Rady Europy. Usystematyzujesz konstrukcje gramatyczne, poznasz również praktyczne słownictwo z różnych dziedzin życia. Ponadto, będziemy doskonalić Twoje umiejętności rozumienia tekstu czytanego oraz rozumienia ze słuchu.
Społeczna odpowiedzialność biznesu
4 ECTS
Zarządzanie projektami
5 ECTS
Przedmiot do wyboru lub Projekt 2
4 ECTS
Projekt dyplomowy
4 ECTS
Celem seminarium licencjackiego jest nabycie przez studenta umiejętności stosowania metod przygotowania pracy naukowej, właściwych na poziomie studiów I stopnia, jak również umiejętności pozyskiwania źródeł wiedzy w zakresie tematyki seminarium i pracy dyplomowej. Kolejnym ważnym celem jest uzyskanie przez studenta umiejętności doboru i zastosowania metod i narzędzi badawczych, umiejętności analizowania i przedstawiania wyników otrzymanych badań oraz logicznej argumentacji, oraz prawidłowego formułowania wniosków.
Praktyka zawodowa 240 godz.
8 ECTS
Dzięki praktyce zawodowej zapoznasz się z procesem zarządzania w przedsiębiorstwie lub instytucjach publicznych. Poznasz wymagania przyszłych pracodawców oraz aspekty etyczne związane z dyscypliną pracy. Zdobędziesz doświadczenia w pracy zespołowej. Dodatkowo praktyka może być również wykorzystana do zbierania materiałów źródłowych umożliwiających przygotowanie pracy dyplomowej.

Digital marketing – przedmioty na specjalności

Content marketing z elementami SEO i AI
4 ECTS
Studenci poznają zaawansowane techniki content marketingu, w tym optymalizację treści pod kątem SEO oraz wykorzystanie AI do analizy słów kluczowych, generowania tekstów i personalizacji treści. Dowiedzą się, jak AI może wspierać strategię contentową, zwiększając skuteczność działań marketingowych.
Efektywna reklama internetowa (Google Ads i social media ads, w tym Meta Ads)
4 ECTS
Zajęcia obejmują kompleksowe przygotowanie kampanii reklamowych Google ads oraz w mediach społecznościowych (Meta ads). Studenci nauczą się podstaw zarządzania kampanią reklamową online, optymalizacji budżetu, targetowania oraz analizy efektywności kampanii, m.in. przy wsparciu narzędzi AI.
Automatyzacja i e-mail marketing z AI
4 ECTS
Studenci zdobędą wiedzę na temat automatyzacji procesów marketingowych oraz skutecznego prowadzenia kampanii e-mail marketingowych. Poznają narzędzia do segmentacji klientów, personalizacji treści oraz automatycznego testowania kampanii, m.in. przy użyciu AI. Dowiedzą się, jak wykorzystać chatboty oraz narzędzia AI do komunikacji z klientami oraz do innych celów marketingowych.
Social media marketing
4 ECTS
Kurs obejmuje prowadzenie skutecznej komunikacji w mediach społecznościowych, analizy zachowań użytkowników w tych mediach oraz możliwość prowadzenia efektywnych kampanii promocyjnych w tych mediach. Studenci nauczą się, w jaki sposób budować zasięg i zaangażowanie wokół marki w social media.
Projekt
4 ECTS
Podczas realizacji projektu studenci wykorzystają zdobytą wiedzę i umiejętności do stworzenia kompleksowej strategii marketingowej, m.in. przy wsparciu narzędzi AI. Praca nad projektem pozwoli im na zastosowanie praktycznych umiejętności w rzeczywistym środowisku biznesowym, co będzie cennym doświadczeniem przed wejściem na rynek pracy.

Twoja ścieżka kształcenia

Jakie masz dalej opcje?

Możesz wybrać moduł przez nas rekomendowany na tej ścieżce

Możesz wybrać moduł z listy, które naszym zdaniem najbardziej pasują

Możesz wybrać inne moduły, również z innych kierunków

Możesz wybrać pojedyncze przedmioty, jeden moduł wystarczy aby uzyskać dyplom na kierunku

Rozważ następujące możliwości
Digital Marketing
+
Zarządzanie projektami innowacyjnymi

Specjalista ds. internetowego marketingu produktów innowacyjnych

Digital Marketing
+
Zarządzanie sprzedażą

Specjalista ds. e-commerce

Digital Marketing
+
Promocja i social media

Specjalista ds. marketingu internetowego

Wybierz tę specjalność, jeśli chcesz:

zdobyć praktyczne umiejętności w zakresie nowoczesnego marketingu cyfrowego z wykorzystaniem AI

nauczyć się tworzenia i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads i social media ads

opanować techniki automatyzacji marketingu i e-mail marketingu,poznać narzędzia AI wspierające osiąganie celów biznesowych w obszarze marketingu internetowego

poznać narzędzia AI wspierające osiąganie celów biznesowych w obszarze marketingu internetowego

rozwijać umiejętności w zakresie analizy danych marketingowych oraz personalizacji działań promocyjnych

prowadzić skuteczną komunikację w mediach społecznościowych, budować zasięg i zaangażowanie wokół marki

Pracuj jako:

Specjalista ds. Digital Marketingu

Specjalista ds. Automatyzacji Marketingu

Analityk Danych Marketingowych

Specjalista ds. Performance Marketingu

Specjalista ds. Social Media

Content Marketing Specialist

Dlaczego warto studiować na WSEI?

0001-min

Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka

Nasi wykładowcy to cenieni w branży eksperci, którzy dzielą się aktualną wiedzą i doświadczeniem – to oni kreują trendy. Zdobywasz wiedzę od najlepszych graczy na rynku, pracujących w takich firmach jak: Capgemini, Ideo Force, More Bananas, QRmaint, KSTAR Smart Energy czy itMatch. To z nimi potwierdzisz zdobyte umiejętności i stworzysz portfolio, które wzmocni Twoją atrakcyjność na rynku pracy.
0002-min

Łączenie pracy ze studiami

Na WSEI pogodzisz pracę zawodową ze studiami. Wiemy, jak ważne jest zdobywanie doświadczenia w trakcie studiów, dlatego też przykładamy ogromną wagę do formy (zajęcia w trybie hybrydowym) oraz elastycznego harmonogramu zajęć.
0003-min

Azure Dev Tools for Teaching (Microsoft)

Studenci WSEI mają bezpłatny dostęp do oprogramowania Microsoft, z którego mogą korzystać również na własnym sprzęcie komputerowym.
0004-min

Certyfikaty WSEI

Wierzymy, że edukacja to nie tylko zdobywanie wiedzy, ale przede wszystkim jej praktyczne potwierdzenie. Naszym studentom oferujemy przygotowanie merytoryczne oraz realizację międzynarodowych certyfikatów branżowych.
0005-min

#meetupy WSEI z praktykami

Udział w topowych konferencjach branżowych i hackathonach – wiemy, gdzie kreują się trendy i gdzie najlepiej zdobywać kontakty biznesowe. Będziesz uczestniczyć w spotkaniach z liderami branży oraz zdobędziesz specjalistyczną wiedzę. Nasi studenci biorą udział w międzynarodowych konferencjach branżowych czy hackathonach, poznając najnowsze trendy, zdobywając doświadczenia oraz kontakty biznesowe.
0006-min

Park Technologiczny WSEI

To miejsce, w którym zrealizujesz swoje najlepsze pomysły. Wspieramy rozwój Twoich projektów i ich promocję m.in. na międzynarodowych konferencjach branżowych.
0007g

Studia po angielsku

Wiemy, jak ważne jest praktyczne wykorzystanie języka, dlatego też oferujemy studentom możliwość realizacji przedmiotów w j.angielskim.
0008-min

Program Erasmus +

W ramach programu każdy student WSEI ma możliwość studiowania za granicą. Współpracujemy z 28 uczelniami partnerskimi w wielu krajach europejskich i nie tylko! 90% naszych studentów spełniających warunki wyjeżdża na wymianę międzynarodową.

Opinie naszych studentów

Iwona Lupa-Wójcik

dr Iwona Lupa-Wójcik

Opiekun specjalności

Doktor nauk ekonomicznych, badacz i praktyk marketingu z ponad 10-letnim doświadczeniem. Realizatorka licznych projektów badawczych i dydaktycznych na arenie międzynarodowej.

Ta specjalność kompleksowo wprowadzi Cię do świata marketingu cyfrowego w dobie AI. Serwujemy tu samo “mięso”! Nie ma miejsca na “lanie wody”, czy zbędne teorie. Kursy w ramach modułu prowadzą tylko praktycy, którzy potrafią w sposób ciekawy i przystępny przekazać wiedzę i pasję do marketingu. Na pewno się nie zawiedziesz!

Regulamin studiów, §4 pkt. 11:

Warunkiem uruchomienia modułu/ścieżki kształcenia jest minimalna liczba 20 studentów, którzy dokonali wyboru danej ścieżki/modułu. Dodatkowo Dziekan może zdecydować o uruchomieniu modułu/ścieżki pomimo mniejszej liczby chętnych studentów.  

Kontakt

Oferta edukacyjna

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami:

Biuro Rekrutacji (pawilon Ameryka)
tel.: +48 503 473 917
e-mail: rekrutacja@wsei.edu.pl

Godziny otwarcia:
wtorek – sobota: 9:00 – 16:00

messenger-min

Освітня пропозиція

У вас є питання?
Зв’яжіться з нами:

Бюро Pекрутації
tел.: +48 503 473 917
е-пошта: rekrutacja@wsei.edu.pl

Графік роботи:
вівторок – субота: 9:00–16:00

messenger-min

Educational offer

Do you have any questions?
Contact us:

Recruitment Office (America Pavilion)
phone: +48 503 473 917
e-mail: rekrutacja@wsei.edu.pl

Opening hours:
Tuesday – Saturday: 9:00 AM – 4:00 PM

messenger-min

Skip to content