Ile wart jest sukces w mediach społecznościowych? O tym przekonają się studenci Zarządzania Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie.
Nowa oferta studiów z obszaru marketingu to doskonała odpowiedź technologicznego lidera z Krakowa na wyzwania współczesnego świata, który został opanowany przez nowoczesne technologie komunikacji.
Rosnąca siła social mediów
„Nigdy dotąd nie mieliśmy dostępu do narzędzi, które są zapowiedzią kompletnej rewolucji w marketingu. To siła, którą należy poznać i oswoić, aby móc budować biznes każdego rozmiaru. Social media - interaktywne, innowacyjne i natychmiastowe - pozwalają budować relacje z klientem, angażować użytkowników i stanowić potężne narzędzie wpływu na otoczenie m.in. biznesowe.” - mówi Krzysztof Tokarz, doradca zawodowy i wykładowca WSEI.
Trendy są jednoznaczne. Social media manager to stanowisko obecne w każdej firmie. Influencer marketing zadomowił się w Polsce na dobre, a po rozwiązania z jego zakresu sięgają zarówno międzynarodowe korporacje, jak i niewielkie przedsiębiorstwa. Pandemia tylko wzmocniła nowe zjawisko i siłę influencer marketingu. Największe firmy biją się dziś o to, by ich produkty promowały gwiazdy YouTube’a takie jak: Karol „Friz” Wiśniewski, Tromba czy Wersow z Ekipy. Dlaczego? Dlatego, że tego rodzaju reklama pozwala na skuteczną promocję marki. Natomiast specjaliści, którzy rozumieją siłę osobowości i treści w Sieci mogą nie tylko pracować dla wybranej firmy, ale też tworzyć autorskie treści.
„Dlatego przygotowaliśmy dla kandydatów ofertę studiów we współpracy z najlepszymi agencjami reklamowymi w Krakowie, aby w praktyce nauczyć naszych studentów, jak wykorzystać moc Internetu. I to nie są puste obietnice.” - dodaje Tokarz. „Kandydata, który jeszcze się waha, mogę zapewnić, po studiach na WSEI: będziesz z sukcesem budował swoją markę lub markę pracodawcy. Będziesz wiedział, jak zadbać o jej rozpoznawalność. A co najważniejsze, będziesz mógł z łatwością dołączyć do 5 mln Polaków, którzy zarabiają w Sieci.” - zapewnia wykładowca.
Optymistyczna przyszłość digitalu i e-commerce
Pandemia, zamknięte sklepy stacjonarne i ograniczenie przemieszczania spowodowały, że Polacy przenieśli się z zakupami do Internetu. Rynek handlu w 2020 r. odnotował szybki wzrost i wiele wskazuje na to, że kupowanie w Sieci stanie się dla konsumentów rutyną.
„Jesteśmy w partnerstwie z biznesem, dlatego chętnie zainspirowaliśmy się tym trendem, projektując zajęcia dla studentów Zarządzania” - mówi jeden z wykładowców WSEI. „Sucha teoria? Nie u nas. Zajęcia na WSEI prowadzą szefowie i pracownicy najciekawszych agencji kreatywnych. Nasi studenci uczą się na prawdziwych case study i zostają ekspertami z konkretami w głowie.” - uzupełnia Tokarz.
Potwierdzenie słów władz uczelni można łatwo znaleźć w programie studiów WSEI. Studenci w trakcie 3 lat dowiedzą się, jak tworzyć strony internetowe, sklepy internetowe czy strategie e-marketingowe.
Zdobędą także praktyczne umiejętności korzystania z narzędzi m.in. Google Adwords, Facebook Ads czy e-mail marketingu. Dowiedzą się także, jakie teksty i grafiki najchętniej konsumują odbiorcy, jak wykorzystać sztuczną inteligencję i jaki model w biznesie online pozwoli im zmaksymalizować przychody.
Dlaczego warto studiować Zarządzanie w Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie?
Dziś żadna firma nie odważy się powiedzieć: „nie mamy Facebook’a” albo „nie są nam potrzebne kampanie AdWords”, bo jeśli nie ma cię w Internecie, to nie ma cię w głowie klienta i za chwilę konkurencja przejmie twoje zyski. Dlatego warto zainwestować w praktyczne studia z zakresu marketingu w Internecie, aby stać się specjalistą, którego kompetencji naprawdę pragnie rynek.
Zobacz szczegóły rekrutacji na WSEI: https://wsei.edu.pl/rekrutacja-na-studia-2021-2022/