Zarządzenie Dziekana ws. przedłużenia sesji egzaminacyjnej
21 marca 2020
Zarządzenie Dziekana ws. zmienionej procedury składania prac inżynierskich (IiE)
26 marca 2020
pen signing white paper

Komunikat Rektora ws. dalszego funkcjonowania WSEI

Komunikat nr 4

Rektora Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie

 

Szanowni Studenci!

 

Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego przedłużył zawieszenie prowadzenia zajęć metodą tradycyjną do 11.04.2020 roku. Jednocześnie nakazał uczelniom prowadzić zajęcia zdalnie tak na studiach licencjackich jak i podyplomowych. Nasza uczelnia realizuje zajęcia on-line od początku zaistnienia  sytuacji kryzysowej i to z dużym sukcesem. Wygenerowane raporty są imponujące pod względem ilości prowadzonych przedmiotów jak i obecności studentów na zajęciach. Monitorujemy Wasze opinie i cieszymy się z nich.

Docelowo wszystkie przedmioty będą prowadzone zdalnie. Być może uda nam się zakończyć semestr w zaplanowanym terminie. Dlatego bardzo Państwa proszę o rzetelną i systematyczną pracę oraz uczestnictwo w zajęciach.

Studentów kończących studia i oczekujących na obrony prac, informuję, że będą mogły się one odbyć po zakończeniu ograniczeń w funkcjonowaniu uczelni.

 

W związku pojawiającymi się problemami finansowymi naszych studentów, pragnę Państwu przekazać kilka ważnych informacji:

  1. Każdy z Was, kto znalazł się przejściowo w trudnej sytuacji finansowej, może otrzymać jednorazową zapomogę z funduszu stypendialnego. Podstawą wnioskowania o wsparcie może być, oprócz przypadków chorobowych, utrata przez studenta lub rodzica (opiekuna) źródła dochodu, spowodowana ograniczeniami w funkcjonowaniu pracodawców, w związku z zagrożeniem epidemicznym. Wnioski będą rozpatrywane sukcesywnie, w miarę jak będą pojawiać się środki na ten cel.
  2. Udokumentowane wnioski (np. zaświadczenie od pracodawcy o utracie pracy/dochodów z powodu epidemii ) o wsparcie z tego funduszu (scan lub zdjęcie) można składać na adres wnioski@wsei.edu.pl. Wnioski muszą być własnoręcznie podpisane oraz przesłane ze studenckiego konta mailowego. W terminie późniejszym, po uruchomieniu obsługi studentów wnioski w oryginale trzeba złożyć w dziekanacie.
  3. Informuję, że złożone przez Państwa wnioski o stypendia (rektora, socjalne, dla niepełnosprawnych) na semestr letni są obecnie rozpatrywane. O wynikach poinformujemy Państwa indywidualnie.
  4. Pracujemy także nad uruchomieniem wsparcia dla tych studentów, którzy nie będą objęci systemem stypendialnym.

 

Szanowni Państwo

 

Nasza uczelnia jak wiele innych niepublicznych uczelni w Polsce, utrzymuje się tylko i wyłącznie z opłat czesnego wnoszonych przez studentów. Zaprzestanie wnoszenia wpłat może mieć dla uczelni trudne do przewidzenia skutki.

Uczelnia funkcjonuje „normalnie”, prowadzi kształcenie zdalne na poziomie najlepszym, jaki można w tej sytuacji zorganizować. Ten proces jest możliwy dzięki zaangażowaniu wszystkich pracowników: wykładowców, działu IT i administracji.

 

Życzę wszystkim przede wszystkim zdrowia.

 

Rektor

Dr Stanisław Kowalski

Skip to content