Business man in black suit signing contract document with ldigital tablet on office desk, deal concept, close up

Komunikat Rektora ws. funkcjonowania WSEI

Komunikat nr 3

Rektora Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie

 

Szanowni Studenci!

 

W związku z decyzją Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego o zawieszeniu zajęć dydaktycznych na uczelniach wyższych, Władze Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w celu zachowania ciągłości procesu kształcenia, zdecydowały się o wykorzystaniu zdalnego modelu nauczania za pomocą narzędzi Microsoft Teams. Pomimo zatem sytuacji nadzwyczajnej wynikającej z zagrożenia epidemiologicznego COVID –19, Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie nie zawiesza swojej działalności dydaktycznej.

W związku z tym pragnę przekazać Państwu kilka ważnych informacji związanych z funkcjonowaniem uczelni w okresie zagrożenia epidemiologicznego:

  1. Od dnia 13.03.2020 od godz. 17.00 rozpoczynamy prowadzenie zajęć w sposób zdalny, za pomocą wspomnianego narzędzia Microsoft Teams zgodnie z dotychczasowym harmonogramem zajęć. Pragnę jednak zaznaczyć, iż ze względu na wielkość wyzwania, jakim jest przeniesienie zajęć dydaktycznych do platformy zdalnego nauczania, nie wszystkie formy zajęć z poszczególnych przedmiotów zostaną uruchomione natychmiast, natomiast sukcesywnie będzie powiększana ich ilość.
  2. Poprzez uczelnianą pocztę elektroniczną otrzymaliście Państwo niezbędne informację dotyczące narzędzia Microsoft Teams, które będzie nam towarzyszyć w najbliższym czasie. Po zalogowaniu się do Waszych uczelnianych kont Microsoft będziecie Państwo mieli udostępniony, na bieżąco aktualizowany kalendarz prowadzonych zajęć. Prowadzone na żywo zajęcia będą mogły zostać nagrane, do czego oczywiście zachęcam, byście mogli je później odtwarzać w celu utrwalenia wiedzy.
  3. Dziekanat, kwestura oraz administracja uczelni będą pracować według wyznaczonych godzin pracy, ale obsługa studentów będzie się odbywała wyłącznie za pomocą poczty elektronicznej oraz telefonicznie.
  4. Wszelkie podania i wnioski studenckie powinny być przesyłane po podpisaniu (w formie skanów bądź dobrej jakości fotografii) pocztą elektroniczną na adres dziekanat@wsei.edu.pl, za pośrednictwem studenckich skrzynek pocztowych WSEI (z domeny: wei.edu.pl). Pragnę zaznaczyć, iż podania przesłane przez studentów za pośrednictwem prywatnych skrzynek mailowych nie będą rozpatrywane (dokumenty takowe będą blokowane przez serwer i nie trafią do adresata). Po zakończeniu okresu ograniczonego kontaktu bezpośredniego studentów z dziekanatem, studenci będą zobowiązani dostarczyć do dziekanatu oryginały złożonych za pośrednictwem poczty elektronicznej podań i wniosków
  5. Wszelkie wpłaty proszę wykonywać tylko przelewem bankowym na rachunek uczelni poprzez własne subkonto w PeKaO SA.

 

Szanowni Studenci!

Przyszło nam działać w sytuacji nadzwyczajnej. Jesteśmy świadomi tego, iż zapewne nie uda nam się całkowicie zastąpić nauczania tradycyjnego, ale chciałbym zapewnić Państwa, że władze uczelni oraz wykładowcy czynią wszelkie starania, aby nasi studenci osiągnęli zaplanowane efekty uczenia się. Również administracja uczelni podejmuje wszelkie wysiłki, aby obsługa studentów oraz przepływ informacji były sprawne.

Bardzo Was proszę o czynne uczestnictwo w wykładach. To będzie niezmiernie motywujące dla wykładowców, Działu IT oraz dla władz uczelni. Proszę także o cierpliwość i zrozumienie.

Życzę nam wszystkim sukcesu w tych wysiłkach.

 

Rektor

Dr Stanisław Kowalski

Skip to content