- Czy Dziekanat pracuje?
Tak. W związku z wyjątkową sytuacją pracownicy Dziekanatu WSEI starają się odpowiadać na e-maile i telefony studentów oraz pracowników 6 dni w tygodniu. Od poniedziałku do soboty.
Kierowniczka Dziekanatu: mgr Anna Magoska
tel. 12 431-18-90 wew. 114
Anna Gawęda:
tel. 12 431-18-90 wew. 115
Magdalena Malaga:
tel. 12 431-18-90 wew. 119
Małgorzata Kubik:
tel. 12 431-18-90 wew. 128
Elżbieta Paszkot:
tel. 12 431-18-90 wew. 120
- Co z opłatami za studia? Czy działa Kwestura?
Tak, pani Ewa Gabryś pracuje w regularnych godzinach, natomiast wszelkie opłaty i kwestie kadrowe regulujemy wyłącznie on-line. Kwestura zawiesza do odwołania obsługę bezpośrednią.
tel. 12 431-18-90 wew. 103
- Czy ważność legitymacji będzie przedłużona?
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra NiSW (z dnia 12 marca br.): legitymacje studenckie, których ważność została potwierdzona w pierwszym semestrze roku akademickiego 2019/2020, zachowują ważność do dnia 31 maja 2020 r.
Nie trzeba ich przedłużać indywidualnie w Dziekanacie.
Link do rozporządzenia Ministra NiSW.
- Czy sesja egzaminacyjna będzie przedłużona?
Zgodnie z 8/2020 Zarządzeniem Dziekana terminy przedłużenia zimowej sesji egzaminacyjnej zostały przesunięte do dnia 30 kwietnia 2020r. Natomiast terminy realizacji przedmiotów z wpisów warunkowych zostały automatycznie przedłużone o okres zawieszenia zajęć dydaktycznych na uczelni.
Link do 8/2020 Zarządzenia Dziekana.
- Jak prawidłowo złożyć pracę inżynierską?
Prace inżynierskie, wraz z wymaganą w regulaminie dokumentacją, powinny być składane za pośrednictwem poczty elektronicznej (w domenie wsei.edu.pl). Wcześniej powinny zostać zatwierdzone przez promotora również tą samą drogą.
Wraz z pracą należy przesłać skany lub zdjęcia wydrukowanych i podpisanych oświadczeń. Pracę w wersji papierowej należy dostarczyć do dziekanatu po powrocie studentów na uczelnię (przed egzaminem dyplomowym).
- Kiedy poznamy terminy obron?
Terminy egzaminów dyplomowych (obron prac) zostaną wyznaczone po zakończeniu ograniczonego funkcjonowania uczelni. Prosimy na bieżąco śledzić komunikaty w Wirtualnym Dziekanacie.
- Gdzie student powinien wysłać wniosek lub podanie?
Wszelkie podania i wnioski studenckie powinny być przesyłane emailem na adres: dziekanat@wsei.edu.pl za pośrednictwem studenckich skrzynek pocztowych WSEI (z domeny: wsei.edu.pl).
Więcej w 3/2020 Komunikacie Rektora.
- Jak mogę odebrać zaświadczenie w okresie ograniczenia bezpośredniego kontaktu?
Stosowne zaświadczenia wystawiamy na bieżąco, a ich skany przesyłamy emailem. W tej kwestii prosimy kontaktować się z Kierowniczką Dziekanatu, mgr Anną Magoską: amagoska@wsei.edu.pl.
- Czy mogę skorzystać z biblioteki?
Tak. Biblioteka działa w tradycyjnych godzinach pracy. Obsługa studentów oraz pracowników odbywa się za pomocą poczty elektronicznej.
- Czy będę płacić karę za niezwrócenie książki do biblioteki w terminie?
Nie. Kara będzie anulowana.
- Moja sytuacja finansowa się pogorszyła. Czy mogę liczyć na wsparcie?
Tak, oczywiście.
Każdy student WSEI, który znalazł się przejściowo w trudnej sytuacji finansowej, może otrzymać jednorazową zapomogę z funduszu stypendialnego. Podstawą wnioskowania o wsparcie może być, oprócz przypadków chorobowych, utrata przez studenta lub jego rodzica (opiekuna) źródła dochodu, spowodowana ograniczeniami w funkcjonowaniu pracodawców, w związku z zagrożeniem epidemicznym.
Wnioski można składać na adres: wnioski@wsei.edu.pl.
Odpowiedni druk jest do pobrania w Wirtualnym Dziekanacie oraz tutaj.
Więcej w 4/2020 Komunikacie Rektora.