mgr Monika Molas-Wołos
21 lutego 2019
Anna Stolińska
dr Anna Stolińska, prof. WSEI
21 lutego 2019
dr Przemysław Stach

dr Przemysław Stach

Absolwent m. in. Uniwersytetu Warszawskiego, Ośrodka Studiów Amerykańskich (mgr) oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (dr).

Wykładowca etatowy Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie, w przeszłości pracował m. in. jako wykładowca w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University oraz Higher Colleges of Technology, Shariah Women College, ZEA.

Prowadził zajęcia na studiach Master of Business Administration, oferowanych przez National Louis University.

Jako wykładowca specjalizuje się w zarządzaniu marketingiem, zachowaniach konsumenckich oraz badaniach marketingowych, jak również – z racji swojego doświadczenia konsultingowego – w zarządzaniu zmianą oraz zarządzaniu efektywnością.

Konsultant w firmie Factor Consulting, specjalizującej się projektach reorganizacyjnych i strategicznych, procesach M&A, doskonaleniu operacyjnym oraz zarządzaniu efektywnością. Ekspert w dziedzinie zarządzania marketingiem, zarządzania zmianą i zarządzania efektywnością. Realizował liczne projekty badawczo-rozwojowe, reorganizacyjne i wdrożeniowe m. in. w branżach: chemicznej, motoryzacyjnej, medycznej, badań klinicznych, IT, HoReCa oraz w administracji publicznej.

  • Doktorat - Management, concentration: Marketing Management - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Magister - American Studies, American Business Culture, concentration: Marketing - Uniwersytet Warszawski
  • Licencjat - English Studies, Foreign Language College - Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Stach P., Bąk J., Łabno E., Ciepiela M., Model lojalności pracowniczej w dużym przedsiębiorstwie przemysłowym, „Ekonomka i Organizacja Przedsiębiorstwa” 2012, nr 6
  • Stach P., Staliński P., Stawicka M., Identification and Interpretation of the Importance of Customer Service Satisfaction Factors, [w:] Ujwary-Gll A., Nalepka A. (red.), Business and non-profit organizations facing increased competition and growing customer demands, Nowy Sącz 2012, vol. 11
  • Stach P., Bąk J., Modeling employee loyalty using path analysis – a case study of a municipality, Witkowska D., Nermend K. (red.), Quantitative methods in regions and economic sectors analysis, University of Szczecin, Faculty of Economics and Management, Szczecin 2010
  • Stach P., Mleczko T., Możliwości i założenia zarządzania relacjami z honorowymi dawcami krwi, Marketing i Rynek 6/2010
  • Stach P., Jakość relacji z interesariuszami – koncepcja pomiaru, Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa 1/2010
  • Stach P., Bąk J., Job Satisfaction – Validation of a Proposed Measurement Scale, “Management”, vol. 13, no 1, 2009
  • Stach P., Problemy konceptualizacji i operacjonalizacji wartości dla klienta, „Przegląd Organizacji”, 6/2009
  • Stach P., Bąk J., Na ścieżkach zadowolenia i lojalności – poszukiwanie modelu w kontekście uczelni, „Marketing i Rynek”, 6/2009
  • Stach P., Bąk J., Quantitative Research Data Analysis Using Statistical Analytic Packages for Improving the Quality of the Local Government’s Performance – A Case Study, [w:] Quantitative Methods in Regional and Sectoral Analysis, Witkowska D., Łatuszyńska M. (eds.), University of Szczecin, Faculty of Economics and Management, Szczecin 2009
  • Stach P., Bąk J., Zadowolenie klienta z jakości obsługi w urzędzie – propozycja i ocena skali pomiarowej, „Organizacja i Kierowanie”, 4/2008
  • Stach P., Wpływ postrzeganej jakości oferty usługowej na zachowania relacyjne nabywców, „Marketing i Rynek”, 11/2008
  • Stach P., Znaczenie koncepcji marketingu mix dla usług, „Przegląd Organizacji” 2001, nr 7-8, ss. 55-58
    • ZARZĄDZANIE I MARKETING100%

    • UMIEJĘTNOŚCI WYKŁADOWE100%

    • BADANIA MARKETINGOWE80%

    • ZARZĄDZANIE EFEKTYWNOŚCIĄ90%

Skip to content