ARTYKUŁY
Wprowadzenie PDF
DOI: 10.60154/ZeszytyNaukoweWSEI19.2023.1.1.01
Ryszard Ćwiertniak, Karolina Wikowska PDF
Optymalizacja SEO w e-commerce: kluczowe czynniki i ich rola
w skutecznym marketingu treści ……………………………………………………………….. 13
DOI: 10.60154/ZeszytyNaukoweWSEI.2023.19.1.1.02
Ryszard Ćwiertniak, Markus Engert PDF
Digitally Enhanced Business Pedagogy: The Evolution and Implications
of Digital Business Presentations in Higher Education Institutions………….. 45
DOI: 10.60154/ZeszytyNaukoweWSEI.2023.19.1.1.03
Iryna Fedotova, Nadiia Bocharova, Agnieszka Rachwał-Mueller PDF
Corporate social responsibility as an instrument of sustainable
business development: exploring types and dimensions …………………………… 83
DOI: 10.60154/ZeszytyNaukoweWSEI.2023.19.1.1.04
Anna Gas, Anna Kawa , Krzysztof Kleszcz PDF
Wpływ kryzysów XXI w. na finanse osobiste
(gospodarstw domowych) …………………………………………………………………………111
DOI: 10.60154/ZeszytyNaukoweWSEI.2023.19.1.1.05
Zbigniew Handzel, Mirosław Gajer PDF
Energetyka wiatrowa jako główna konkurencja dla fotowoltaiki
wynikające stąd problemy związane z koniecznością zbilansowania
mocy w systemie elektroenergetycznym …………………………………………………..135
DOI: 10.60154/ZeszytyNaukoweWSEI.2023.19.1.1.06
Zbigniew Handzel, Mirosław Gajer PDF
Jak wiele dodatkowej mocy można jeszcze zainstalować
w polskiej fotowoltaice? …………………………………………………………………………….163
DOI: 10.60154/ZeszytyNaukoweWSEI.2023.19.1.1.07
Marta Hybel, Katarzyna Strojny PDF
Ilościowy i jakościowy wymiar upadłości w Polsce …………………………………..189
DOI: 10.60154/ZeszytyNaukoweWSEI.2023.19.1.08
Michalina Pałczyńska, Katarzyna Kowalska-Jarnot
Aneta Oleksy-Gębczyk PDF
Wpływ promocji w mediach społecznościowych
na stymulowanie zakupów w sklepie internetowym…………………………………….211
DOI: 10.60154/ZeszytyNaukoweWSEI.2023.19.1.1.09
Tomasz Piwowarski PDF
Eklektyzm organizacyjny …………………………………………………………………………..231