Marketing Next Tech - Marketing automation, analiza danych - Studia na WSEI w Krakowie

Marketing Next Tech

Marketing Next-tech

Marketing Next Tech – o module

Marketing Next Tech przeniesie Twoje umiejętności marketingowe na zupełnie nowy poziom!

Nasz moduł dostarcza wszechstronnych narzędzi do analizy danych marketingowych, umożliwiając Ci zgłębianie i interpretację wskaźników rynkowych, co jest kluczem do sukcesu w dzisiejszym świecie biznesu.

Marketing Next Tech przybliży zagadnienia związane z trendami rozwoju technologii. Zdobędziesz wiedzę dotyczącą obszarów marketing customer relationship management, relationship marketing, czyli marketing relacji, czy marketing automation.

Dzięki Relationship Marketing nauczysz się, jak budować głębokie i trwałe relacje z klientami. Poznasz także tajniki tworzenia spersonalizowanych kampanii marketingowych, wykorzystując możliwości, jakie oferuje sztuczna inteligencja (AI).

Agile Marketing pozwoli Ci odkryć, jak elastyczność i zwinność mogą zrewolucjonizować Twoje podejście do marketingu. Nauczysz się efektywnie zarządzać mediami społecznościowymi oraz SEO, a także prowadzić zespół marketingowy w świecie ciągłych zmian.

Ten moduł, stworzony we współpracy z wybitnymi ekspertami, którzy nie tylko śledzą, ale także wyznaczają branżowe trendy, pozwoli Ci rozwijać kompetencje, które będą napędzać Twoją karierę w nowoczesnym marketingu.

Partnerzy modułu

More Bananas
Ideo

Program studiów

Studia stacjonarne i niestacjonarne

2  lata

CZAS TRWANIA

4

LICZBA SEMESTRÓW

96 ECTS

Przedmioty kierunkowe

16 ECTS

Przedmioty w module

10 ECTS

Seminarium dyplomowe

1 Semestr

Język obcy w biznesie
2 ECTS
Metodologia badań społecznych
4 ECTS
Współczesne koncepcje zarządzania
5 ECTS
Ekonomia menedżerska
4 ECTS
Zarządzanie innowacjami
4 ECTS
Statystyka matematyczna
4 ECTS
Prawne aspekty biznesu
3 ECTS
Zarządzanie zrównoważonym rozwojem
4 ECTS

2 Semestr

Język obcy w biznesie
2 ECTS
Międzykulturowość
5 ECTS
Zarządzanie strategiczne
5 ECTS
Zarządzanie marketingiem
5 ECTS
Badania operacyjne
4 ECTS
Finanse osobiste
5 ECTS
Rachunkowość zarządcza
5 ECTS

3 Semestr

Język obcy w biznesie
2 ECTS
Zarządzanie procesowe
4 ECTS
Cyfryzacja w biznesie
3 ECTS
Przedmiot modułowy 1
4 ECTS
Przedmiot modułowy 2
4 ECTS
Seminarium dyplomowe
5 ECTS
Praktyka zawodowa
8 ECTS

4 Semestr

Zwinne zarządzanie projektami
3 ECTS
Business Communication
3 ECTS
Przedmiot modułowy 3
4 ECTS
Przedmiot modułowy 4
4 ECTS
Seminarium dyplomowe
5 ECTS
Przedmiot do wyboru
4 ECTS
Praktyka zawodowa
8 ECTS

Studia Marketing Next Tech – Przedmioty w module

Agile marketing
4 ECTS

Dzisiejszy marketing wymaga zwinności i elastyczności. Ten przedmiot poświęcony jest najnowszym trendom i strategiom w dziedzinie marketingu, które kształtują współczesny rynek. Studenci dowiedzą się, jak identyfikować i wykorzystywać nowe trendy konsumenckie, technologie i kanały dystrybucji do tworzenia skutecznych kampanii marketingowych. Program obejmuje analizę przypadków zastosowania innowacyjnych strategii w różnych branżach, pozwalając na zrozumienie mechanizmów ich sukcesu. Uczestnicy kursu nauczą się również, jak przewidywać zmiany na rynku i adaptować strategie marketingowe, aby wyprzedzać konkurencję. Omówione zostaną także etyczne i społeczne aspekty stosowania nowoczesnych strategii marketingowych.

AI w marketingu
4 ECTS
Przedmiot obejmuje szerokie spektrum zagadnień związanych z zastosowaniem sztucznej inteligencji (AI) w działaniach marketingowych. Program koncentruje się na roli nowych technologii w personalizacji kampanii. Nauczysz się technik optymalizacji mediów społecznościowych, które są wykorzystywane do zwiększenia efektywności w komunikacji z grupą docelową. Poznasz również zaawansowane metody napędzania chatbotów, przyspieszania działań z zakresu content marketingu oraz optymalizacji SEO.
Relationship marketing
4 ECTS
Relationship marketing to podejście skoncentrowane na budowaniu trwałych relacji z klientami. Obejmuje wprowadzenie do koncepcji, modeli i celów marketingu relacji, skupiając się na pozyskiwaniu, zatrzymywaniu klientów i rozwijaniu relacji. Narzędzia, takie jak programy lojalnościowe, CRM i personalizacja, są kluczowe w tym procesie. Wykorzystanie mediów społecznościowych odgrywa istotną rolę w budowaniu relacji z klientami. Badania nad lojalnością klienta analizują czynniki wpływające na trwałość relacji w kontekście relationship marketingu, przy jednoczesnym uwzględnieniu etycznych aspektów tego podejścia.
Wybrane narzędzia analizy danych marketingowych
4 ECTS
Przedmiot skupia się na zrozumieniu i wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi technologicznych w działaniach marketingowych. Uczestnicy poznają różnorodne platformy i narzędzia MarTech, takie jak systemy zarządzania treścią, narzędzia do automatyzacji marketingu, analityka danych i ich zastosowanie w praktyce. Moduł oferuje praktyczne wskazówki, jak integrować technologie MarTech z tradycyjnymi strategiami marketingowymi, aby zwiększyć ich skuteczność i ROI. Szczególny nacisk kładziony jest na analizę danych, personalizację komunikacji marketingowej i optymalizację customer journey. Uczestnicy kursu zdobędą kompetencje niezbędne do efektywnego wykorzystania nowoczesnych technologii w celu osiągnięcia lepszych wyników marketingowych.

3 Semestr

Seminarium dyplomowe
5 ECTS

4 Semestr

Seminarium dyplomowe
5 ECTS

Wybierz ten moduł, jeśli chcesz:

  • Poznać najnowsze trendy marketingowe i technologiczne
  • Kastomizować i personalizować działania marketingowe z wykorzystaniem nowych technologii
  • Planować i realizować strategie w omnichannel marketingu
  • Wykorzystywać AI w różnych obszarach, także w kreacjach marketingowych
  • Zarządzać relacjami z klientami i partnerami
  • Tworzyć innowacyjne i odważne strategie marketingowe
  • Analizować dane marketingowe i prognozować zachowania klientów

Pracuj jako:

Obsługa klienta i marketingu e-commerce

Customer Success Manager

New Business Manager

Customer Experience Manager

Digital Marketing Manager

Brand Manager

Regulamin studiów, §4 pkt. 11:

Warunkiem uruchomienia modułu/ścieżki kształcenia jest minimalna liczba 20 studentów, którzy dokonali wyboru danej ścieżki/modułu. Dodatkowo Dziekan może zdecydować o uruchomieniu modułu/ścieżki pomimo mniejszej liczby chętnych studentów.  

Skip to content