Zarządzanie

Partner strategiczny kierunku

Informacje o kierunku:
Zarządzanie to nowoczesny kierunek, który uwzględnia dynamikę zmian we współczesnym świecie, łączący wiedzę z zakresu zarządzania, nowych technologii oraz rozwoju osobistego. Program studiów, kadra oraz proces uczenia zostały przygotowane we współpracy z partnerem strategicznym: firmą Capgemini – jedną z najnowocześniejszych firm outsourcingowych w Polsce.
Student Zarządzania nauczy się sprawnie projektować, prowadzić oraz nadzorować skuteczne rozmowy handlowe. Będzie jak ryba w wodzie poruszać się w procesie sprzedaży oraz dowie się, jak efektywnie budować swoją własną markę osobistą. Będzie wiedział, jak używać mediów społecznościowych do skutecznego promowania firm, marek, partii politycznych, instytucji publicznych lub organizacji pozarządowych.
Absolwent tego kierunku będzie wiedział, jak funkcjonuje marketing międzynarodowy, zarządzać marketingiem produktów innowacyjnych, a także zdobędzie praktyczne umiejętności z zakresu zarządzania projektami, zarządzania zmianą i komunikacją w biznesie.
Od 2. roku studiów realizujesz minimum jeden z ośmiu modułów.
Masz do wyboru:

1.
Moduł:
Zarządzanie sprzedażą
Jeśli interesuje Cię kariera w sprzedaży i chcesz zdobyć nie tylko teoretyczną wiedzę, ale także praktyczne umiejętności, to ten moduł jest dla Ciebie. Nauczysz się jak efektywnie zarządzać procesem sprzedaży, budować relacje z klientami i negocjować warunki współpracy. Wszystkie te umiejętności są niezbędne na kluczowych stanowiskach sprzedażowych, m.in. Sales Manager, Key Account Manager czy Regional Sales Manager.
Poznasz także najnowsze trendy i technologie w sprzedaży, takie jak Dynamics 365 i Sandler. Zdobędziesz certyfikaty, które potwierdzą Twoje kwalifikacje i zwiększą atrakcyjność na rynku pracy. Moduł Zarządzanie sprzedażą to doskonała okazja do rozwoju osobistego i zawodowego.

2.
Moduł:
Promocja i social media
Jeśli chcesz być na bieżąco z najnowszymi trendami w social mediach i internetowym PR, to ten moduł będzie doskonałym wyborem. Nauczysz się nie tylko tworzyć i realizować skuteczne strategie komunikacji w mediach społecznościowych, ale także mierzyć i optymalizować ich efekty.
Moduł ten został stworzony we współpracy z ekspertami z branży, którzy podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem oraz najlepszymi praktykami. Zapisz się i rozpocznij swoją przygodę w social mediach na najwyższym poziomie.

3.
Moduł:
Digital Marketing
Moduł Digital Marketing jest idealnym wyborem dla studentów, którzy chcą zdobyć wiedzę oraz umiejętności niezbędne do pracy w dynamicznym i kreatywnym środowisku marketingu cyfrowego. Nauczymy Cię m.in. analizy rynku i konkurencji, segmentacji, pozycjonowania, budowania wizerunku marki, planowania oraz budżetowania, wyboru kanałów i narzędzi komunikacji, pomiaru oraz optymalizacji efektów.
Jeśli marzysz o pracy w marketingu cyfrowym, zacznij z nami swoją przygodę życia.

4.
Moduł:
Zarządzanie projektami innowacyjnymi
Jeżeli lubisz tworzyć oraz zmieniać rzeczywistość, to ten praktyczny moduł jest opracowany specjalnie dla Ciebie.
Zarządzanie projektami innowacyjnymi to połączenie teorii i praktyki. Poznasz narzędzia i metody, które pomogą Ci lepiej zrozumieć użytkowników i zaprojektować produkty oraz usługi spełniające ich oczekiwania. Ten moduł jest także sposobem na rozwijanie swojej kreatywności i umiejętności współpracy w zespole. Będziesz pracować nad różnymi projektami, korzystając z podejść Design Thinking, Scrum i UX/CX.
Zarządzanie projektami innowacyjnymi to moduł dla tych, którzy chcą być innowatorami i zmieniać świat na lepsze.

5.
Moduł:
Psychologia w biznesie
Psychologia w biznesie to moduł, który pomoże Ci lepiej zrozumieć siebie i innych w kontekście pracy. Nauczysz się jak wykorzystywać swoje mocne strony, radzić sobie ze stresem i konfliktami. Będziesz efektywnie motywować i wspierać zespół.
Poznasz również podstawy zarządzania projektami, a także dowiesz się, jakie są psychologiczne uwarunkowania podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów w biznesie.
Psychologia w biznesie to moduł, który łączy teorię z praktyką i daje narzędzia do efektywnego działania w środowisku pracy.

6.
Moduł:
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Jednym z najważniejszych zadań menedżera jest zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. Aby to robić skutecznie, trzeba znać nie tylko podstawy prawa pracy, ale także komunikacji, motywacji, negocjacji i rozwiązywania konfliktów. Dlatego zapraszamy Cię na moduł poświęcony właśnie tym zagadnieniom.
Na zajęciach dowiesz się jak budować zespół, który będzie pracował efektywnie i harmonijnie. Poznasz również narzędzia do oceny kompetencji i potencjału pracowników, a także metody na wspieranie ich rozwoju.
Jeśli chcesz poznać tajniki udanej rekrutacji, zapewnić pracownikom satysfakcjonujący plan rozwoju zawodowego, nauczyć się nowoczesnych systemów ocen pracowniczych, a tym samym zarządzać kapitałem ludzkim w zgodzie z globalnymi trendami, to jesteś we właściwym miejscu!

7.
Moduł:
Logistyka krajowa i międzynarodowa
Jednym z celów modułu jest przygotowanie studentów do pracy w dynamicznym i konkurencyjnym środowisku biznesowym, w którym zarządzanie logistyczne stanowi kluczowy czynnik sukcesu.
Zapoznamy Cię z podstawowymi pojęciami i narzędziami logistycznymi, takimi jak: systemy informacyjne, zarządzanie zapasami, transport, magazynowanie, outsourcing, zarządzanie jakością i ryzykiem. Nauczysz się jak przeprowadzać analizy i oceny procesów logistycznych w różnych typach organizacji.
Moduł ten stanowi doskonałe uzupełnienie dla studentów kierunków technicznych i ekonomicznych, którzy chcą poszerzyć kompetencje i zwiększyć swoją atrakcyjność na rynku pracy.

8.
Moduł:
International Marketing and Sales
If you are interested in international business and want to learn how to market and sell your products or services to customers around the world, this module is for you.
Here you will gain practical skills and insights that will help you succeed in the global marketplace. You will also deepen your knowledge in the English language and intercultural communication skills, which are essential for working in diverse and dynamic environments.
In this module, you will explore the challenges and opportunities of international and global marketing whilst learning about strategies and tools that will help you design and implement effective marketing campaigns.
By the end of this module, you will have a solid foundation for pursuing a career in international business, whether that be for a multinational corporation, a small enterprise, or even your own start-up!
